דב חנין בהשקת מועדון הסרט "דוקו לייף" ברחובות: "אסור לוותר על עולם צודק"

מועדון הסרט "דוקו לייף" הושק ברחובות כאשר מאות תושבי העיר הגיעו לצפות בסרט "החבר דב" בהשתתפות דב חנין, ומילאו את אולם בימת הנוער. יוזמת המועדון, חברת המועצה איטל בציר אלשיך: "ניתנה לי ההזדמנות לחשוף בפני הציבור הרחובותי והקהל הרחב את האדם דב"

פורסם בתאריך: 27.10.19 11:27

-->

אמש (מוצאי שבת) הושק באולם בימת הנוער ברחובות מועדון הסרט "דוקו לייף", הכולל סרטי דוקו שבמרכזם נושאי חברה וסביבה בדגש על משבר האקלים. מועדון הסרט, ביוזמת חברת המועצה איטל בציר אלשיך ובתמיכת ראש העיר רחמים מלול, יתקיים מדי חודש ביום חמישי בשעה 20:30 לצד מפגש עם מרצה אורח, בעלות של 20 שקלים בלבד כולל כיבוד.

הסרט הראשון שהוקרן בסדרה הוא "החבר דב" שיצר הבימאי ברק היימן, שרץ באולמות הקולנוע כבר 5 חודשים, עם מאות הקרנות ויותר מ-80 מפגשים של הקהל עם חבר הכנסת לשעבר דב חנין וברק היימן. הסרט זכה להצלחה גם מחוץ לישראל ויוקרן החודש בפסטיבל ניו יורק.

אולם מלא בהקרנת הסרט "החבר דב"

אולם מלא בהקרנת הסרט "החבר דב"

 

דב חנין, פעיל חברתי וסביבתי, שימש 13 שנים כחבר כנסת, זכה בתואר האביר לאיכות השלטון והפרלמנטר המצטיין מטעם המכון לדמוקרטיה, קידם ויזם מעל 100 חוקים חברתיים וסביבתיים: חוק לעידוד השקעה באנרגיות מתחדשות, חוק אוויר נקי, חוק האכיפה הסביבתית, חוק הפיקדון החדש, התייעלות אנרגטית במבני ציבור, ועוד, לצד חוקים חברתיים: העלאת שכר מינימום, הארכת חופשת לידה, חוק הזכות לעבודה בישיבה, העלאת קצבת נכות, ועוד.

איטל בציר אלשיך: "הרעיון לבחור דווקא בסרט זה התחיל כשצפיתי ב"חבר דב" לפני כחודשיים. יצאתי מהסרט נרגשת ומאוהבת מדמותו של חנין, ובאותה נשימה חשתי תחושת החמצה. החמצה על כך שרבים לא יודעים ומכירים את אישיותו המופלאה משום שהיא רחוקה מאור הזרקורים והרעש. הערב ניתנה לי ההזדמנות לחשוף בפני הציבור הרחובותי והקהל הרחב את האדם דב, את חייו הפשוטים והרחוקים מאור הזרקורים והתהילה. דמות של דון קישוט שגורמת לאנשים להתאהב ולהתעניין בו ללא קשר להשתייכות פוליטית כזו או אחרת".

דב חנין עזב את הכנסת אך המשיך בפעילותו החברתית והצטרף לתנועה "עומדים ביחד", תנועה פוליטית של מאבק ושל תקווה בעלת ערכים סוציאליסטיים, ששותפים בה חברים וחברות מכל קצוות הארץ. במפגש השיב חנין לשאלות הצופים וציין: "אחת הבעיות שלנו בחברה שאיבדנו את הדמיון, איבדנו את היכולת להאמין שאפשר לשנות, אך אסור לוותר על עולם צודק".

להרשמה למועדון דוקו לייף: [email protected]


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר