סרט ופופקורן צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

חדש ברחובות: מועדון סרטי דוקו בנושאי סביבה וחברה

ברחובות תחל הקרנת סרטים במסגרת מועדון "דוקו-לייף" בנושאי סביבה וחברה, לצד מרצים אורחים. יוזמת המועדון, חברת המועצה איטל בציר אלשיך: "מועדון דוקו לייף נוצר מתוך הרצון לקרב את הציבור לנושאים הבוערים בתחום הסביבה והחברה ומשבר האקלים"

פורסם בתאריך: 15.10.19 06:28

-->

במוצאי שבת ה-26 באוקטובר, בשעה 20:00 בערב, יושק לראשונה ברחובות מועדון "דוקו לייף" – סרטי דוקו שבמרכזם נושא סביבה וחברה, אשר יוקרנו מדי חודש באולם בימת הנוער שבהיכל התרבות העירוני. בתום ההקרנה תתקיים הרצאת אורח לצד שיח פתוח עם המוזמנים באולם. בין המרצים נמנים במאים מובילים, מפיקים, אנשי אקדמיה וחברה. העלות להקרנה היא 20 שקלים בלבד וכוללת כיבוד קל.

את הקמת המועדון יזמה חברת המועצה איטל בציר אלשיך, מחזיקת תיק אסטרטגיה, חדשנות ויזמות: "מועדון דוקו לייף נוצר מתוך הרצון לקרב את הציבור לנושאים הבוערים בתחום הסביבה והחברה ומשבר האקלים, דרך סרטי דוקו מרגשים. בטוחני שהסרטים לא יותירו את מרבית האנשים אדישים וכי העלאת הנושאים לדיון יתרמו גם לנכונות התושבים לקחת חלק ולהתגייס על מנת להיות שותפים ופעילים לשינוי המצב".

איטל בציר אלשיך (צילום: גל חרמוני)

איטל בציר אלשיך (צילום: גל חרמוני)

 

הסרט הראשון שיפתח את פעילות המועדון הוא "החבר דב" המוקרן בימים אלו ברחבי הארץ וזכה לביקורות משובחות. הסרט שביים ברק היימן עוקב אחר פעילותו של חבר הכנסת והפעיל החברתי והסביבתי דב חנין . בסרט נחשפים היבטים מחייו שלא היו גלויים עד היום לציבור הרחב. בתום ההקרנה יתקיים דיון משותף ושיח עם דב חנין ועם הבמאי ברק היימן".

עוד ברשימת הסרטים שיוקרנו במהלך השנה: 'לפני המבול" עם ליאונרדו דה קפריו, קטעי סרטים על צ'רנוביל עם העיתונאית נעה לביא שגדלה בילדותה בסמוך לאסון, 'האמנות בזבל', 'מכורים לפלסטיק', 'פרויקט הפח הנקי', 'לורקס' ו'ווילי' – סרטים לכל המשפחה שיוקרנו תחת כיפת השמיים.

תומר יפה, יועץ סביבתי והשותף ליצירת התוכן בסדרת הסרטים, מציין: "אנשים רבים כיום ודאי כבר שמעו על משבר האקלים, אך רבים נוספים בוחרים שלא לנקוט צעדים מניעתיים כדי למנוע את המשבר. הדרך לגרום לאנשים להיות אקטיביים ולפעול לשינוי זה דרך חוויה, יצירת הזדהות ורגש, וכל אלו קיימים בקסם של הקולנוע בכלל ובקסם של סרטי הדוקו בפרט".

מספר המקומות מוגבל ויש להירשם מראש כאן, או בטלפון: 089232200.

החבר דב

החבר דב


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר