צ׳רלי צ׳פלין בהיכל התרבות ברחובות
צ׳רלי צ׳פלין בהיכל התרבות ברחובות

צ׳רלי צ׳פלין קפץ לביקור בהיכל התרבות ברחובות

בבוקר שישי סיפק היכל התרבות ברחובות טעימה מעונת המנויים הבאה, עם חשיפה למופעי המוזיקה, השירה, מחזות הזמר והמחול הצפויים לעלות על בימת ההיכל החל בחודש ספטמבר

פורסם בתאריך: 7.7.19 07:56

-->

בבוקר יום שישי נערך בהיכל התרבות ברחובות "בוקר חשיפה" שבו קיבלו הצופים "טעימה" ממה שמחכה להם בסדרות של עונת המנויים 2019-2020. האירוע נערך במעמד ראש העיר רחמים מלול, מחזיק תיק התרבות עודד עמרם, ממלא מקום מנכ״ל החברה העירונית איציק עובדיה, ומאות צופים שגדשו את ההיכל.

הבוקר נפתח בקבלת פנים חגיגית במבואה ולאחר מכן ראש העיר פתח את האירוע כשאמר: ״אני מברך על הבוקר הזה, שמאפשר לתת טעימה. תושבי רחובות תמיד היו צרכני תרבות, אבל עד להקמתו של היכל התרבות העירוני הם נאלצו לצרוך אותה מחוץ לעיר. עכשיו, כשיש לנו את אחד מההיכלות הטובים ביותר בישראל, אין כל סיבה לצאת מחוץ לעיר לצרוך תרבות. אנחנו מביאים לכאן את כל המגוון המעודכן והאיכותי ביותר. אנחנו שמחים שאתם נותנים בנו אמון וממלאים את ההיכל ועל כך אנו מודים לכם״.

בוקר טעימה בהיכל התרבות ברחובות

בוקר חשיפה בהיכל התרבות ברחובות

 

חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: ״אני קורא לתושבי רחובות להגיע ולהתרשם מכל האירועים, המופעים וההצגות בהיכל התרבות. תרבות היא עוגן חשוב בעיר והיא כאן בשבילכם. בואו לכאן, הבית הזה הוא בשבילכם״.

שוקי קרומר, מנכ"ל היכל התרבות העירוני: "שמחנו לראות את ההיענות הגבוהה לבוקר החשיפה, ואת הרצון להכיר ולטעום מהרפרטואר שהכנו למנויים לעונה. אנו מגישים למנויים מגוון של סדרות מופעים מיוחדות – מוזיקה, מחול, הרצאות, קולנוע ועוד, נוסף למיטב ההצגות, מחזות זמר ואירועים נוספים״.

שוקי קרומר

שוקי קרומר

על הבמה הציגו חלק ממופעי העונה הבאה: משה אשכנזי וקובי מאור, שחקני המחזמר ״גבעת חלפון אינה עונה״ הפותח את עונת המנויים, הופיעו בקטע ממנו. דפנה דקל, עופרי ביטרמן ואבי גרייניק הופיעו בשירים מהמחזמר ״צפלין״ שיעלה בהיכל בספטמבר. המחזמר שנכתב על פי סיפור חייו הבלתי יאמן של צ'רלי צ'פלין, יעלה בהיכל במסגרת הסדרה החדשה, סדרת מחזות הזמר "הערב מחזמר". גיל שוחט הציג את הסדרות הפופולרית בניהולו האומנותי, בניצוחו ובנגינתו, "כשהקלאסי פוגש את הפופ". סדרה המפגישה בין המובילים באומני המוזיקה הקלאסית של ימינו לאומני מוזיקת הרוק-פופ הידועים בישראל ואת הסדרה "ביצועי המופת ליצירות הנצח", סדרה על היצירות הגדולות ביותר בהיסטוריה המוזיקאלית, בביצועים שהפכו אותן למיתוס. אריק דוידוב הציג את הסדרה המצליחה שלו "הוירטואזים של אריק דוידוב" והעונה עם הקולות הגדולים מאיטליה, צרפת וברודווי. להקת המחול "פרסקו" הציגה קטעים ממופע המחול החדש שלה "ג'נדרוסיטי". באירוע הופיע גם ההרכב של משפחת מנדל – דורית ראובני, בעלה יענק'לה מנדל ושלושת ילדיהם המוזיקאים, אשר  יופיעו בהיכל בסדרה חדשה "שישי בסלון", סדרת אירוח "בסלון" של ההיכל למפגש מוזיקלי וחברי עם חברים ואורחים מתחומים מגוונים ואקטואליים.

לרכישת מנוי:  089232200.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר