ענבר משאט
ענבר משאט

ענבר משאט בין מצטייני הקריאה של רשת ספריות חוויות רחובות

ענבר משאט, תלמידת כיתה ד' שקראה מעל 500 ספרים בשנה החולפת, היא אחת מבין 8 קוראים מצטיינים של רשת ספריות חוויות רחובות בשנה החולפת. הקורא הצעיר ביותר שקיבל את הפרס הינו תלמיד כיתה ב', יגל כוכבי, שנרשם לפני 5 חודשים וקרא כבר 135 ספרים

פורסם בתאריך: 23.6.19 11:28

-->

מי אומר שילדים כבר לא קוראים בימינו? במסגרת אירוע חודש הספר העברי העניקה רשת הספריות העירונית של רשת חוויות תעודות ופרסים ל"קוראים מצטיינים", ילדים ובני נוער שקראו במהלך השנה החולפת מאות ספרים.

האירוע נערך בספריה המרכזית ע"ש מאירהוף ביום חמישי האחרון, ולאחר הטקס התקיימה הרצאה עם תומר קרמן, מתרגם סדרת הספרים המצליחה "יומנו של חנון", שדיבר עם הקוראים הצעירים והוריהם על סוגיות בתרגום והמחיש את המורכבות במעבר משפה לשפה.

במהלך האירוע התברר כי בין 8 אלופי קריאה שקראו כל אחד מאות ספרים, נמצאת ענבר משאט, תלמידת כיתה ד' שקראה מעל 500 ספרים בשנה החולפת, ביניהם ספרי מופת וקלאסיקות. הקורא הצעיר ביותר שקיבל את הפרס הינו תלמיד כיתה ב', יגל כוכבי, שנרשם לפני 5 חודשים וקרא כבר 135 ספרים.

ענבר משאט

ענבר משאט

 

יגל כוכבי

יגל כוכבי

סיגל לוי בן ישי: "הענקת התעודות נועדה לעודד את הקריאה ואת הקוראים הצעירים ולהאיר זרקור על חשיבותה לעיר, זאת לצד אירועי תרבות וספר רבים שנערכו החודש ברשת הספריות. יש לציין שהקוראים הצעירים הפגינו גם ידע רב באנגלית במסגרת המפגש שנערך עם תומר קרמן בסוגיית תרגום הספרים והסדרות האהובות על ילדים ונוער. חשוב לומר גם שהקריאה היא נחלת כולם, לאחר שאת התעודות קיבלו קוראים צעירים מכלל רבדי האוכלוסייה בעיר, שהפגינו אהבה גדולה לעולם הספר".

אמיתי כהן, יו"ר דירקטוריון רשת חוויות: "אירועי חודש הספר ברשת חוויות נועדו לעודד את תרבות הקריאה, המילה הכתובה והשיח האינטלקטואלי שיוצרים הספרים והסופרים. מרשים במיוחד לראות ילדים בגילאים צעירים מתחברים לספרים, מה שמוכיח שספרים הם לא בני חלוף גם בעידן המסכים והחיפושים בגוגל. יישר כוח לעובדי רשת הספריות ולעשרות אלפי המנויים המסורים".

מנתונים שפרסמה רשת הספריות עולה כי בעיר רחובות רשומים 25,319 מנויים, עם 188,186 השאלות, 170 אלף ספרים מודפסים ומאגר של 5,000 ספרים אלקטרוניים וקוליים הנמצאים בשימוש.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר