פסל חי מאוקראינה, אדם עם פרפרים
פסל חי מאוקראינה, אדם עם פרפרים

כפי שנחשף ב"ערים": פסטיבל הפסלים יתרחב השנה גם לרחובות הסמוכים לרחוב יעקב

נוכח הפופולריות הרבה של פסטיבל רחובות הבינלאומי לפסלים חיים, הורה ראש העיר רחמים מלול על הרחבה משמעותית של שטח הפסטיבל השנה ברחוב יעקב וברחובות הסמוכים לו

פורסם בתאריך: 20.6.19 09:16

-->

פסטיבל רחובות הבינלאומי ה-10 לפסלים חיים מתקרב בצעדי ענק, וכפי שנחשף ב"ערים" כבר בשנה שעברה, הפעם הוא הולך להיות גדול יותר מתמיד. הפסטיבל ייפתח ביום שלישי ה-2.7 וייערך במשך שלושה ימים עד ליום חמישי ה-4.7 בין השעות 18.00-22:00. במסגרת חגיגות העשור לפסטיבל, מצפים למבקרים למעלה מ-100 פסלים חיים ומקוריים שהוכנו במיוחד על ידי אמנים מהארץ ומהעולם. בשנים האחרונות הפך הפסטיבל לאירוע תרבותי בקנה מידה ארצי, ומדי שנה יותר ויותר אנשים מגיעים ליהנות מאמנות הרחוב שהגיעה לרחובות היישר מערי הבירה ברחבי אירופה.

בנוסף, מדי ערב יתקיימו מופעי קרקס מיוחדים ובהם המופע של ג'ני ואמיר נר גאון, שכיכבו בגמר Got talent ישראל. לכבוד חגיגות העשור לפסטיבל, גם חניכי בימת הנוער של רחובות יופיעו עם עשרה פסלים חיים שונים המייצגים דמויות מעולמות שונים בהשתתפות 15 חניכים ממגוון גילאים שונים.

מקום ראשון בפסטיבל הפסלים 2018 - מלך היער

מקום ראשון בפסטיבל הפסלים 2018 – מלך היער

 

מקום שני בפסטיבל הפסלים 2018 - מחוברים

מקום שני בפסטיבל הפסלים 2018 – מחוברים

 

בשנים קודמות הפסטיבל פעל במקטע מרכזי לאורך רחוב יעקב. בשל קפיצת המדרגה בהיקף המבקרים והצלחתו הרבה, הורה ראש העיר רחמים מלול להרחיב את שטח הפסטיבל שעליו מוצגים הפסלים על מנת לרווח את אזור התצוגה ולאפשר למבקרים ליהנות מהאירוע בפחות צפיפות. בהתאם לזאת, השנה עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות ירחיבו משמעותית את שטח פעילות הפסטיבל לכל אורכו של רחוב יעקב, מתחילת רחוב הרצל ולחלק מהרחובות היוצאים ממנו (עד כ-100 מטר): אחד העם, דוניקוב, נורדאו ורחוב ש"י.

רחוב יעקב עמוס מתמיד בפסטיבל הפסלים

השנה יהיה יותר מקום. רחוב יעקב עמוס מתמיד בפסטיבל הפסלים בשנים קודמות

רחמים מלול, ראש עיריית רחובות: "פסטיבל הפסלים הבינלאומי ברחובות גדל משנה לשנה בכמות המבקרים ובהיקף המוצגים. מבקרים רבים פנו אלינו וביקשו להגדיל את שטח הפסטיבל. בחנו מספר אופציות והחלטנו להרחיב את שטח הפסטיבל ברחוב יעקב וברחובות היוצאים ממנו, לרווחת המבקרים. כך יוכל הקהל הרחב ליהנות יותר מהאמנות המשובחת שתמלא את רחובות העיר, ולחוות את החוויה הססגונית והמרתקת. אני מזמין את כולם לבקר בפסטיבל העשור שצפוי להיות מרהיב ומיוחד יותר".

פסטיבל רחובות הבינלאומי ה-10 לפסלים חיים, ימים שלישי עד חמישי 2-4 ביולי, בין השעות 18:00-22:00, הכניסה חופשית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר