אירוע האביב לאזרחים ותיקים
אירוע האביב לאזרחים ותיקים

היכל התרבות ברחובות התמלא באירוע האביב לאזרחים ותיקים

בהיכל התרבות ברחובות נערך לאזרחים הוותיקים המופע "לוקחים את הזמן" בכיכובם של משה להב (הטיש הגדול) ורבקה מיכאלי

פורסם בתאריך: 16.6.19 14:01

-->

במסגרת הפעילויות המגוונות של המחלקה לרווחת האזרח המבוגר באגף לשירותים חברתיים ברחובות נערך הבוקר (ראשון) אירוע אביב חגיגי לאוכלוסיית האזרחים הוותיקים בהיכל התרבות העירוני, עם המופע "לוקחים את הזמן" בכיכובם של משה להב (הטיש הגדול) ורבקה מיכאלי.

משה להב הטיש הגדול

משה להב הטיש הגדול

 

פורום השולחן העגול העירוני הוקם על ידי המחלקה לרווחת האזרח המבוגר באגף לשירותים חברתיים, בשיתוף ד"ר רוני באום, מחזיקת תיק אזרחים ותיקים, בשל הצורך בטיפול ממוקד באוכלוסייה המבוגרת בעיר, ושילוב כוחות בין השירותים השונים בעיר על מנת לספק רמת שירותים איכותית ומותאמת לצרכיהם. לשולחן העגול שותפים שירותים משמעותיים בעיר כמו: עמותת על"ה, הקתדרה העממית, שי"ל, רשת חוויות, ביטוח לאומי, ארגוני מתנדבים כמו: עזר מציון, יד שרה, ויצ"ו, ארגון מתנדבי רחובות, נעמ"ת, נשות הדסה, מט"ב, מחלקת קליטה, מוקד קליטה עירוני, עמך, קופ"ח מכבי, מרכז הזדמנות, ארגון גמלאי המורים.

ראש העיר רחמים מלול בירך את התושבים באירוע ואמר: ״הטיפול באזרחים הוותיקים הוא לא רק חובה אלא זכות להפעיל, לדאוג לצרכים וגם לתת מענה תרבותי איכותי לאוכלוסייה שכל שנות חייה תרמה למען הקהילה. כיום כשאתם בפנסיה זה הזמן שלנו להשיב לכם. אני מאחל לכם בריאות ואריכות ימים ושנים טובות״.

חברת המועצה רוני באום: "אני מודה לכם שאתם נענים לכל אירועי התרבות שאנחנו מציעים לכם. תודות לראש העיר שהתרגש לראות את היענות האזרחים הוותיקים לאירועי חודש האזרח הוותיק בנובמבר, וביקש שנקיים עוד מופע. אירועי התרבות לאזרחים הוותיקים הם רק פן אחד בעשייה ענפה של עיריית רחובות למען האזרחים הוותיקים תושבי העיר".

רוני באום ורחמים מלול

רוני באום ורחמים מלול

ענת יולס, מנהלת המחלקה לרווחת האזרח המבוגר באגף לשירותים חברתיים: "כשירות עירוני אנו עמלים כל הזמן על מנת להתאים את שירותי המחלקה לצרכים המשתנים של האזרחים הוותיקים. אני מקווה כי פיתוח השירותים ייתן מענה הולם לצרכי האוכלוסייה".

אורית קרטה גהסי, עו"ס קהילתית במחלקה לרווחת האזרח המבוגר: "בתקופה זו מתקיימות שתי סדנאות ביוזמת פורום שולחן העגול: סדנה להכנה לפרישה המתקיימת באגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות, וסדנה בשיתוף עם מכון אדלר "יחסים זה כל הסיפור" המתקיימת במתנ"ס חוויות שוויץ המדע. לפני המופע נחשפה תוכנית חדשה בעיר המיועדת לציבור הגמלאים "הפלוס בשישים" ומיועדת לאזרחים בני 60+ מהעיר והסביבה. נציגים של התוכנית הסבירו על התוכנית וחילקו דפי מידע. התוכנית מיועדת לאזרחים מבוגרים המעוניינים להשתלב מחדש בשוק התעסוקה, לעשות שינוי או להתקדם תעסוקתית".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר