המרכז למחול במתנ"ס חוויות נווה יהודה חגג מופע סיום
המרכז למחול במתנ"ס חוויות נווה יהודה חגג מופע סיום

המרכז למחול במתנ"ס חוויות נווה יהודה חגג מופע סיום מרשים עם כ-70 רקדניות

מנהל מתנ"ס חוויות נווה יהודה, גולן ביטון: "החלום היה לפתוח משהו ייחודי - בית ספר לריקוד ותנועה מהגיל הרך ועד גיל הזהב, עם מגוון חוגים וסגנונות"

פורסם בתאריך: 12.6.19 08:21

-->

המרכז לריקוד ותנועה במתנ"ס חוויות נווה יהודה, בניהולה של יסמין ורנר טבצ׳ניק, נחנך רק לפני שנה וכבר רוקדות בו כ-70 רקדניות מוכשרות שהשתתפו השבוע במופע סיום דנה חגיגי.

גולן ביטון, מנהל המתנ"ס, אומר: "לפני כשנה חלמנו ביחד עם התושבים כיצד להפוך את חוויות נווה יהודה למרכז תוסס ומגוון, עם פעילות שנותנת מענה לצורכי התושבים. החלום היה לפתוח משהו ייחודי – בית ספר לריקוד ותנועה מהגיל הרך ועד גיל הזהב, עם מגוון חוגים וסגנונות. המרכז שופץ בהתאם ותוך כשנה יש לנו כ-70 משתתפים רשומים, כשהצפי בשנה הבאה הוא להכפיל את כמות הנרשמים".

עוד מוסיף גולן: "ברגע שיש חלום משותף של התושבים לצד הצוות המקצועי, ביחד עם מנהלת בית הספר יסמין, השמים הם הגבול וזה היופי הטמון בעבודה קהילתית, לחלום בלילה ולהגשים למחרת ביחד עם התושבים שמעורבים בחיי הקהילה״.

אמיתי כהן, יו"ר דירקטוריון רשת חוויות: ״נמשיך לקדם ולפתח פעילויות בכל המרכזים הקהילתיים שלנו לצד התושבים והצוותים המקצועיים, על פי רצון ודרישות התושבים".

יסמין ורנר טבצ׳ניק, מנהלת בית הספר למחול: ״החלום התחיל לפני כשנה, לפתוח בית ספר לריקוד ותנועה בנווה יהודה. לשמחתי היום קצרנו את נבטי החלום שימשיך לגדול גם בשנה הבאה. אני מזמינה את התושבים להגיע להתרשם ולהירשם. החלה ההרשמה למגוון חוגים, החל ממחול יצירתי, בלט, מחול מודרני ועד חוגי ספורט ותנועה למבוגרים״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר