יגאל בשן (צילום: ליאור קסון)
יגאל בשן (צילום: ליאור קסון)

בימת הנוער מציגה מחזמר מקורי חדש המבוסס על שיריו של יגאל בשן ז"ל

בימת הנוער של רחובות שוקדת בימים אלה על המחזמר החדש "ציפור קטנה בלב", המבוסס על שיריו של יגאל בשן ז"ל. הצגות הבכורה ייערכו ביום שלישי 11.6 בשעה 18:30 ובשעה 20:00 בהיכל התרבות

פורסם בתאריך: 4.6.19 08:25

-->

בימת הנוער של החברה העירונית רחובות נרגשת להציג מחזמר חדש ומקורי המבוסס על שיריו של יגאל בשן ז"ל, בהשתתפות 180 ילדי להקות הזמר כיתות א'-ו' של בימת הנוער.

המחזמר מגולל את סיפורו של אורי, נער רגיש ומיוחד. הרגישות והלב העדין שלו יוצרים מורכבות וקשיים בתקשורת שלו עם החברה ועם עצמו. המבוגרים קוראים לזה בעיות רגשיות ואורי קורא לזה "ציפור קטנה בלב". אורי יוצא למסע במהלכו הוא לומד לפתוח את הלב, לממש את אהבתו לסיוון ולשחרר לחופשי את הציפור הקטנה שבלב שמקשה עליו להיפתח לעולם. בעזרת התהליך של אורי, הקהל עובר שיעור חשוב בקבלת השונה ובקבלה עצמית.

המחזמר נכתב בעקבות שיריו של יגאל בשן ז"ל מכל הזמנים, וביניהם: סיוון, קפה אצל ברטה, שמיים, תן לי, חמור לבן, כמו צועני ועוד. הכותבת היא גלית דהן מור יוסף, מנהלת מוזיקלית של הלהקות הצעירות בכיתות א'-ו' בבימת הנוער. על הבימוי, העיבוד והעריכה מנצחת יעל עמרם, ועל הכוריאוגרפיה דורית היינוביץ.

גלית דהן: "אני גדלתי על יגאל בשן, ולאחר מותו החלטתי לשבת לכתוב מחזמר בעקבות שיריו מהתקופות השונות. מרגש ומהנה לראות כיצד הילדים מזמזמים את השירים השונים ובעצם לראות את החיבור למקורות המוזיקה הישראלית הנוסטלגית ולא רק ללהיטי הפופ העכשוויים".

אילן גרזי, מנהל בימת הנוער: "מכיוון שאנו דוגלים בבימה להנגיש את שיריהם של גדולי הזמר העברי, זו הייתה הזדמנות להכיר לשחקנים הצעירים את אחד הזמרים הבולטים לאורך השנים, ששיריו הפכו לנכס צאן ברזל".

חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "בימת הנוער בעירנו מהווה בית של תרבות ואמנות הן עבור השחקנים הצעירים המשתתפים בפעילות השוטפת, והן עבור הקהל הרחב שנהנה מההפקות השונות".

יום שלישי 11.6 בשעה 18:30, ומופע נוסף בשעה 20:00 בהיכל התרבות העירוני. עלות כרטיס: 15 שקלים. לפרטים והזמנת כרטיסים: [email protected]


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תבורכי גלית דהן על היוזמה

    ריגשת מאוד
    הילדים של היום צריכים להכיר את הדמות המופלאה שלו שהיתה כולה אור ואהבה.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר