אמיתי כהן
אמיתי כהן

מרכז בילוי ופנאי חדש ייפתח לצעירי רחובות בעקבות יוזמה של אמיתי כהן

עיריית רחובות ורשת חוויות רחובות פותחות במיזם חדש: מרכז בילוי ופנאי לצעירי העיר, אשר יהווה בית לאירועי תרבות, פנאי ובילויים. האירוע הראשון: נשף פורים עם הסטנדאפיסט אמירם טובים ביום רביעי ה-20.3

פורסם בתאריך: 14.3.19 12:07

-->

בשנים האחרונות קיבל חבר מועצת העיר ויו"ר דירקטוריון רשת חוויות, אמיתי כהן, פניות רבות מצעירי העיר אשר משוועים לצאת לבלות קרוב לבית וליהנות מאירועי תרבות ופנאי חווייתיים וייעודים, באווירה נעימה ובמחיר אטרקטיבי. בעקבות הצורך, פנה כהן לראש העיר עם יוזמה לפתוח מקום כזה ברחובות, ונענה בחיוב. השניים החלו לגבש יחד את ההחלטה לפיה העירייה ורשת חוויות יפתחו מרכז בילוי ופנאי לצעירים, חילונים ודתיים כאחד, אשר ייתן מענה לצורך הזה באופן קבוע. בתום תהליך ארוך של חשיבה ותכנון היוזמה הייחודית יוצאת לדרך בימים אלו, עם האירוע הראשון לקראת פורים בכיכובו של הסטנדאפיסט אמירם טובים, ובהשתתפותו של הזמר יגל, די-ג'יי ועוד. כל זאת ביום רביעי הבא, 20.3 בשעה 20:30 באולמי אורו (באופן חד פעמי). לאחר נשף פורים אמור לפעול המיזם מדי שבוע במיקום קבוע, שטרם נסגר סופית.

ראש העיר רחמים מלול: "חשוב לנו לתת מענה עירוני בתחום הפנאי והבילוי לצורך של צעירים וצעירות רבים בעיר. נספק לצעירים מקום מפגש לבילוי איכותי קרוב לבית, המהווה נדבך נוסף באופיה של רחובות כעיר התרבות ומגון האפשרויות הקיימות בה. אני מברך על היוזמה של חבר המועצה אמיתי כהן".

רחמים מלול (צילום: אלירן אביטל)

רחמים מלול (צילום: אלירן אביטל)

כהן: "קיבלתי פניות רבות מצעירי העיר אשר ביקשו לפתוח עבורם מקום מפגש שיכלול בתוכו תרבות מגוונת של מוזיקה, בידור ועוד, במיוחד בסופי השבוע. ש מקומות כאלה בפתח תקווה ובירושלים, ועד היום הצעירים נאלצו לצאת למקומות מחוץ לעיר כדי לבלות באופן הזה. יש צעירים רבים שמעדיפים לבלות בדרך זו ומקומות הבילוי הקיימים בעיר אינם מתאימים להם. עם פתיחת הבית לצעירים נוכל לספק את המענה ממש כאן ברחובות, ובכך לספק שירות נוסף במערך השירותים העירוניים לצעירים הרבים הגרים כאן. אני קורא לצעירי העיר לבוא וליהנות ממה שיש למיזם החדש להציע להם: מקום מפגש, מוזיקה, תרבות, בילוי ועוד. המקום יהווה בית לצעירים והכל במחירים נוחים ומותאמים לצעירים. באופן זה נעודד את צריכת התרבות בכלל ואת התרבות המקומית בפרט".

נשף פורים יתקיים ב-20.03.2019 , בשעה 20:30, באולמי "אורו", עם הסטנדאפיסט אמירם טובים, הזמר יגל, די-ג'י ובופה בשרי עשיר. טל': 0548017360,  מייל: [email protected]. להזמנת כרטיסים דרך האתר: https://tic.li/8zbdRNy.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר