פתיחת התערוכה נשים יוצרות (צילום: שירלי רוזנס)
פתיחת התערוכה נשים יוצרות (צילום: שירלי רוזנס)

באשכול הפיס בנס ציונה נפתחה תערוכה של נשים יוצרות מקומיות

בעידודה של סגנית ראש העיר נס ציונה, סמדר אהרוני, נפתחה תערוכה של נשים נס ציוניות שלרובן זוהי תערוכה ראשונה והזדמנות ראשונה לתת במה ליצירותיהן

פורסם בתאריך: 13.3.19 07:46

-->

לרגל יום האישה הבינלאומי החל בחודש מרץ, מוצגת במבואת בית אשכול הפיס בנס ציונה תערוכה מגוונת של נשים יוצרות. ביום ראשון השבוע התקיים ערב הפתיחה של התערוכה במעמד ראש העיר שמואל בוקסר, סגניו סמדר אהרוני ונאור ירושלמי ובנוכחות בני המשפחה והחברים של היוצרות, נשים נס ציוניות שלרובן זוהי תערוכה ראשונה והזדמנות ראשונה לתת במה ליצירותיהן.

מנהלת אשכול הפיס אסתי אסיס: "באשכול הפיס מוצגות מידי שנה כעשר תערוכות. במהלך השנים הבחנתי שרוב המציגים גברים. השנה החלטתי להקדיש תערוכה לנשים בלבד, נשים נס ציוניות. שמחתי על ההיענות של הנשים לפנייתנו, ובחרתי לתת לכל אחת מקום. 20 נשים נבחרו להציג בתערוכה, נשים שאינן מכירות זו את זו, אך לכולן מכנה משותף אחד – כולן יוצרות, כולן מצאו נישה בה הן נותנות ביטוי ליצירתיות שבהן, מקום להתפתח. כל אחת מהנשים הגיע לאומנות בשלב אחר של חייה, החל מהילדות ועד לפנסיה. לכל אחת סיפר חיים שונה, ובשיתוף פעולה עם האוצרים ענבר סתיו ויוסי רגב, נוצר מכנה משותף בין העבודות והתגבשה תערוכה מגוונת, צבעונית ועשירה, שמשדרת עוצמה נשית. אני מודה לכל השותפים שעזרו לקדם את התערוכה: סמדר אהרוני, סגנית ראש העיר, האוצרים יוסי רגב וענבר סתיו וכל צוות אשכול הפיס שעזרו, תלו ערכו והדביקו: מקונן, נחמיה, פיני, אילן, יפה, אירית ואמה".

קרדיט:שירלי רוזנס

פתיחת התערוכה נשים יוצרות (צילום: שירלי רוזנס)

דבר האוצרים: "כלל הפורמטים, הנושאים, החומרים, הטכניקות, והמדיומים המוצגים, מהדהדים בחלל-הפיס את העושר הפנימי של כל אחת מהיוצרות ומעצימות את העושר המפרה שבעצם המפגש הקבוצתי. מן הבחינה הטכנית, משתרעת התצוגה כמעט על כל המנעד של הדו-מימד: רישום עפרונות, צבעי שמן, אקריליק, קולאז', מייצב וכיוצא בזה ובתחום התלת ממדי בפיסול. התערוכה מבקשת לפרוש יריעה מן המיטב של כל יוצרת, יצירות שאותן היא בחרה להציג, ובתהליך האוצרות נוצרו חיבורים מעניינים בין העבודות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר