עינבל יוסף (צילום: יובל רווח)
עינבל יוסף (צילום: יובל רווח)

"עפרה חזה לא ידעה, אבל היא שינתה את חיי"

עינבל יוסף מקרית עקרון הייתה ילדה חסרת ביטחון שהתביישה לדבר עם אנשים מחוץ לביתה. כל זאת עד שעפרה חזה בחרה בה לשיר עמה בהופעה. כעת מעלה עינבל מחזה חדש משיריה של עפרה חזה ז"ל‎, כשהבכורה תיערך באולם קרית משה ב-27.3

פורסם בתאריך: 6.3.19 08:49

-->

"אנאבלה" הוא מחזה חדש לילדים שמשלב בתוכו את שיריה היפים של עפרה חזה ז"ל. כותבת ההצגה, המפיקה והשחקנית הראשית שלה היא עינבל יוסף, תושבת קרית עקרון שיש לה נגיעה אישית והיכרות עם עפרה חזה.

עינבל: "כשהייתי בת 12 בלבד הופעתי בלהקה שמונה כ-20 בנות. עפרה חזה הופיעה באותו מקום שבו אנחנו הופענו והייתה צריכה לבחור ילדה אחת שתעלה איתה לשיר. אני הייתי ילדה חסרת ביטחון ולא הייתי מדברת עם אנשים מחוץ לבית, כי כל כך התביישתי. רק על הבמה היה לי ביטחון. עפרה ראתה אותי יושבת בצד, בעוד כל הבנות מבקשות ממנה שתבחר בהן. עפרה ראתה אותי וניגשה אלי וביקשה ממני לשיר יחד איתה. כמובן שמאוד שמחתי והתרגשתי, אבל לא דיברתי איתה כי פשוט לא יכולתי. למרות זאת, עפרה העלתה אותי לבמה יחד איתה. באותו רגע הבנתי שאם דמות כזאת ענקית ואדירה בחרה אותי, סימן שיש בי משהו. מאותו יום השתנו חיי, הביטחון עלה לי והתחלתי לדבר עם אנשים בחוץ. עפרה לא ידעה, אבל היא שינתה את חיי בכך שהיא קיבלה את השונה. זו הסיבה שיש גם מוסר השכל כזה להצגה. עפרה קיבלה את השונה והראתה לי את הדרך לשנות. על כך אני מודה לה מאוד. יהי זכרה ברוך".

יש לציין כי לעינבל היה חשוב לקבל את ברכתו של בצלאל אלוני, מנהלה האישי של עפרה, שליווה את עינבל לכל אורך התהליך. במחזה מופיעים 4 שחקנים נוספים: ירדן פוליצר, לי סוויט, גל זילברמן ובושם עזרא.

צוות המחזה "אנאבלה"

צוות המחזה "אנאבלה" (צילום: יובל רווח)

עינבל, תארי לנו בקצרה את סיפור המחזה.

"בשכונה הנקראת "שכונת עפרה", בעולם האגדות, גרה אנאבלה אשר מאפיינת במעט את עפרה בעדינות וברכות שלה. אנאבלה מנהלת דו-שיח עם כל דמות מאגדה. הדמויות מתכננות את מסיבת ההפתעה לאנאבלה לאורך כל ההצגה. הדמויות באגדה הן פיטר פן, אריוש, פינוקיו, בילבולית, שלגייה וכיפה אדומה. ישנן עוד שתי דמויות, שמשון ויובב, אשר בעצם זוממים לאורך כל ההצגה איך לגנוב את העוגה והמתנות של אנאבלה בלי שהיא תדע או תרגיש משהו. כל דמות בהצגה מסיימת את הדו-שיח עם אנאבלה בשיר שקשור לאותה הדמות".

למה דווקא השם אנאבלה?

"בילדותי כולם קראו לי תמיד אנאבל במקום עינבל".

הצגת הבכורה תתקיים ב-27.3 באולם המופעים בקרית משה ברחובות, בשעה 17:30. כרטיסים ניתן להשיג בטלפון 089312700.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר