אלכסנדר פיין (צילום: יח"צ)
אלכסנדר פיין (צילום: יח"צ)

הקונצרט הרביעי בסדרת "פניני המוזיקה הקאמרית" מציג את "שלישיית פסנתר"

פילהרמוניה רחובות, מבית החברה העירונית רחובות תציג את הקונצרט הרביעי בסדרה "פניני המוסיקה הקאמרית" ביום רביעי 6.3.19 בהיכל התרבות העירוני

פורסם בתאריך: 4.3.19 07:07

-->

פילהרמוניה רחובות, מבית החברה העירונית רחובות, גאה להציג את הקונצרט הרביעי בסדרה "פניני המוסיקה הקאמרית", שיתקיים ביום רביעי 6.3.19 בהיכל התרבות העירוני, באולם הקטן. ינגנו בו אסי מתתיאס (כינור) שמגיע אלינו היישר מניו יורק, שמחה חלד (צ'לו), וויקטור סטנסלבסקי (פסנתר). השלישיה תנגן את "שלישיית פסנתר" מאת י. ברהמס בדו מינור אופ. 10 ושלישיית פסנתר מאת א. דבוז'ק בפה מינור אופ. 65.

שמחה חלד הוא מוותיקי נגני הצ'לו בארץ ואחד מהצ'לנים המוקלטים ביותר בעולם. הוא הופיע בקביעות עם טובי הנגנים כמו הנריק שרינג, יפים ברונפמן, שלמה מינץ, ז'אן פייר ועוד. בעברו היה הצ'לן הראשי של התזמורת הפילהרמונית הישראלית. הצ'לן הוותיק יארח את שני הנגנים הבינלאומיים הצעירים המבטיחים. האחד הוא אסי מתתיאס, הזוכה להצלחה בינלאומית ומופיע באירופה, ארצות הברית וגם יפן. החל ללמוד כינור בגיל 6 וכבר בגיל 14 קיים את הופעת הבכורה שלו עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית. מאז הופיע עם הסימפונית הישראלית, התזמורת הפילהרמונית של וינה ועם עוד תזמורות רבות בארץ ובאירופה, תחת שרביטם של זובין מהטה, מנדי רודן ועוד. השני הוא הפסנתרן ויקטור סטניסלבסקי, המופיע כסולן עם תזמורות חשובות בארץ ובחו"ל. סטנסלבסקי זכה לעבוד עם מנצחים בעלי שם כמו ג'ון קובלי, קאינן ג'ונס, לי שינצאו, אורי סגל, גיל שוחט ועוד. בניגוד למתתיאס, שחי באחרונה בארצות הברית, ממשיך סטניסלבסקי לראות את עצמו מתגורר בישראל.

הקונצרט יתקיים בהיכל התרבות העירוני, האולם הקטן, ביום רביעי בשעה 20:30. מחיר כרטיס: 90 שקלים. לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים, המחלקה למוזיקה בטל': 086683882.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר