אירועי יום האישה ברשת חוויות
אירועי יום האישה ברשת חוויות

כל הפרטים על אירועי יום האישה ברשת חוויות רחובות

רשת חוויות רחובות תקיים חודש של מפגשים, הרצאות והופעות לציון יום האישה הבינלאומי. בין האירועים: 3 הופעות סטנד-אפ של ניקי גולדשטיין, ישראל קטורזה וטלי ורד קפלן

פורסם בתאריך: 24.2.19 08:41

-->

רשת חוויות מצדיעה לנשות רחובות ומקיימת חודש של אירועים, מפגשים, הרצאות והופעות לציון יום האישה הבינלאומי. חודש מרץ ייפתח ברשת עם מופע סטנד-אפ של הכוכב ניקי גולדשטיין (5.3, חוויות שוויץ רחובות החדשה) וכבר למחרת ייהנו נשות העיר מהצגה מרתקת של רחלי חיימיאן שטרית, "חכמה בלי שכל", אשר מפגישה את הקהל עם התרבות הפרסית ומנהגיה דרך דמותה העוצמתית של אם המשפחה (6.3, חוויות אושיות). בהמשך החודש יתקיים מופע בידור של ישראל קטורזה (12.3, חוויות קרית משה) ולמחרת תיערך מסיבת ריקודים לנשים בלבד בליוויי סדנת צחוק (13.3 חוויות אושיות).

בנוסף, ב-3.3 ייערך ערב הוקרה לעובדות רשת חוויות בנוכחות יו"ר הרשת, אמיתי כהן. נשות הרשת ייהנו ממופע סטנד-אפ נשי ומשעשע של הקומיקאית טלי ורד קפלן.

במרכז חוויות שוויץ המדע יעמוד חודש מרץ בסימן נשים ועוצמתן ויכלול ערב השקת ספר הביכורים העוסק בהפרעות אכילה, מאת הסופרת ענת קונפורטי אופק, ילידת רחובות (9.3), מופע בשילוב הרצאה של הזמרת והיוצרת עינת שמל, אשר בן זוגה מתמודד עם הפרעה דו-קוטבית (14.3) והרצאה בנושא עיצוב תדמית וסטיילינג עם מעצבת האופנה ברוריה דקל (26.3).

את החודש יחתום ערב נשים למגזר החרדי (26.3, היכל התרבות). בערב יבוצע מחזמר הענק "אנטבקה" ע"י תיאטרון בלרינה.

יו"ר דירקטוריון רשת חוויות, אמיתי כהן: "אנו מחזקים ומקדמים את הנשים בעשייתן בכל ימות השנה ובנוסף מקיימים עבורן פעילויות פנאי ותרבות ייחודיות במהלך חודש מרץ, לרגל ציון יום האישה הבינלאומי. בימינו כבר כמעט מיותר לציין שנשים מובילות בכל תחומי החיים והעשייה, ויחד עם זאת עדיין עלינו להמשיך ולדחוף קדימה ייצוג נשי בתפקידי מפתח ולקדם את מעמד האישה וזכויותיה. מעבר לכך, רשת חוויות זכתה בעובדות ומתנדבות מסורות ונאמנות, שפועלות עבור הקהילה והתושבים ומהוות את חוד החנית ברשת ועל כך תודתי הגדולה להן".

כרטיסים ופרטים במרכזי רשת חוויות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר