שירה גרינברג בביקורה ברחובות
שירה גרינברג בביקורה ברחובות

בימת הנוער תשתף פעולה עם מרכז מחול ואומנויות הבמה באלבקרקי

רחובות ואלבקרקי תאומות גם באמנויות הבמה. נספח התרבות של ישראל בטקסס, בוגר בימת הנוער רחובות, אחראי לחיבור בין מרכז מחול ואומנויות הבמה "קשת" באלבקרקי, ניו מקסיקו, לבין בימת הנוער בחברה העירונית רחובות

פורסם בתאריך: 17.2.19 12:09

-->

שירה גרינברג, מנכ"ל מרכז מחול ואומנויות הבמה "קשת" באלבקרקי ניו מקסיקו שבארצות הברית, ביקרה השבוע ברחובות. אלבקורקי היא עיר תאומה של רחובות ובמסגרתה מתקיימים שיתופי פעולה בנושאי מדע ותרבות עם העיר. את גרינברג אירחו סגן ראש העיר ומחזיק תיק קשרי חוץ, עו"ד יניב מרקוביץ', דודי אשכנזי, מנהל האגף המוניציפלי והממונה על קשרי החוץ, ז'אק זרביב, המנהל האומנותי של בימת הנוער, ושלמה טולדו מנהל המחלקה לאומנויות הבמה והפקות.

גרינברג הגיעה לעיר על מנת לקדם פרויקטים של שיתוף פעולה בין המרכז שבראשו היא עומדת עם מכון ויצמן, במסגרתו חוקרים משתי הערים יחקרו את הקשרים המטאפיזיקליים בין נסיעה בזמן לתנועה האנושית – מחקר חדשני שהוא רק בחיתוליו.

הקשר בין מרכז אומנויות הבמה לבין בימת הנוער נוצר עם גרינברג בזכות עידן שוורץ, הנספח התרבותי של ישראל ביוסטון טקסס. עידן, בוגר בימת הנוער ברחובות, יצר קשר עם מרכז "קשת" בניהולה של גרינברג, והציע לה לקשור קשרי תרבות עם בית הגידול שלו – בימת הנוער (עידן שימש בעבר כבמאי ומנהל אומנותי בבימה). שלמה טולדו "הרים" את הכפפה וביוזמתו נערך לגרינברג סיור תרבותי מקיף בעיר – בין השאר במרכז התרבות המחודש בבית יד לבנים, בהיכל התרבות וכמובן בבימת הנוער.

שירה גרינברג התרגשה והתרשמה מהסיור המרשים, הודתה למארחים והוחלט כי זוהי תחילתה של ידידות מופלאה במסגרתה ייערכו שיתופי פעולה בין המוסדות, וכן חילופי משלחות אומנותיות בין הערים אלבקורקי ורחובות.

עו"ד יניב מרקוביץ, סגן ראש העיר ומחזיק תיק שיפור פני העיר: "אנו לוקחים ברצינות רבה את היוזמה הבינלאומית היצירתית שהביאה עמה שירה גרינברג. נמשיך לקדם את מערכת היחסים עם הקהילה היהודית באלבקרקי ניו מקסיקו, ועם העיר עצמה בכלל".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר