אירוע הפתיחה המחודשת של בית התרבות ברחובות
אירוע הפתיחה המחודשת של בית התרבות ברחובות

בצל דו"ח מבקר המדינה: בית התרבות המחודש ברחובות נפתח באירוע חגיגי

לרגל הפתיחה המחודשת של בית התרבות ברחובות, התקיים אירוע חגיגי שכלל קביעת מזוזה על ידי ראש העיר רחמים מלול, ופתיחת תערוכה מיוחדת המשלבת בין צילומים של אתרים היסטוריים בעיר לבין דיוקנאות של תושבים ותיקים

פורסם בתאריך: 2.1.19 09:32

-->

בית התרבות המחודש ע"ש משה סמילנסקי, המנוהל על ידי החברה העירונית רחובות, נחנך אמש (שלישי) באירוע חגיגי במעמד ראש העיר רחמים מלול, מחזיק תיק התרבות עודד עמרם, חברי מועצה, מנכ"ל העירייה דורון מילברג, ממלא מקום מנכ"ל החברה העירונית איציק עובדיה, מנהלת אגף תרבות, ידע ואמנות שפרה כהן, משפחת סמילנסקי ומשפחת טנא, ומכובדים נוספים.

לכבוד פתיחת בית התרבות אצרה אורה קראוס, אוצרת הגלריה העירונית, תערוכה – "רחובות, בתים אנשים ונופים", שבה משתתפים אמנים תושבי העיר שהודות להם אנו זוכים לחוות את רחובות של העבר והווה. הקהל הרחב התפעם מהמיצגים בתערוכה והיא תהיה פתוחה עד ה-1.3.19.

יש לציין כי בנייתו המחודשת של בית התרבות "זכתה" לביקורת של משרד מבקר המדינה, שבחן את פרויקט שיפוץ בית התרבות ברחובות ומצא בו ליקויים של העירייה ושל חברת ה.ל.ר. הדבר לא העיב בצורה משמעותית על הפתיחה החגיגית, אז הוזכר ברמז בדבריו של ראש העיר.

ראש העיר רחמים מלול ציין בנאומו: ״בנינו בית תרבות שהוא עוד יהלום בכתר התרבות של העיר רחובות. בית התרבות מצטרף לפסיפס התרבותי העשיר אותו מפעילים אנשי תרבות מקצועיים ומקצוענים. הבית הזה ימשיך ויהפוך להיות לאבן שואבת לכל שוחרי התרבות בעיר. אני מודה מכל הלב לכל אלו שהביאו את הבניין עד לסיומו למרות כל הקשיים שעלו בדרך מאנשי המקצוע ועד לחברי מועצת העיר".

עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: ״בית התרבות הוא עוגן התרבות בעיר, אני בטוח וסמוך שהצוות הנהדר יחזיר את תקופת הבית הזה לגדולתו. הבית הזה ישגשג לצורכי התרבות בעיר".

דורון מילברג, מנכ"ל העירייה: "תרבות זה נכס אסטרטגי, חובה לתת את השירות הזה ולשמחתנו התושבים מצביעים ברגליים ומספר המשתתפים בפעילויות השונות הוא רב מאוד. זה מה שמניע אותנו ונותן לנו את האמביציה להמשיך קדימה עם תכניות התרבות שלנו לתושבי העיר רחובות. אני מאחל לכולנו שנת פעילות תרבותית ענפה".

שפרה כהן, מנהלת אגף תרבות, ידע ואמנות: "בית התרבות אותו אנו חונכים מחדש היום, נקרא על שמו של משה סמילנסקי שהיה ממייסדי רחובות, איש העלייה הראשונה, מנהיג ציוני, איכר וסופר עברי. הוא פעל רבות בעבודתו החקלאית ובעבודה ציבורית מקומית, בהנהגת המושבה ובשיפור חיי התרבות, והיה זה שתבע את האמרה: 'אם חקלאות כאן מולדת כאן'. אני בטוחה שמשה סמילנסקי, לו היה חי כיום, היה נותן לנו את ברכת הדרך להמיר את עבודת החקלאות של פעם לעשייה התרבותית של היום".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר