אלכסנדר קורסנטיה (צילום: יח"צ)
אלכסנדר קורסנטיה (צילום: יח"צ)

נגן הפסנתר הבינלאומי אלכסנדר קורסנטיה מגיע לרחובות

אלכסנדר קורסנטיה ינגן את שופן ושוברט בקונצרט שיתקיים ביום רביעי ה-12.12 בהיכל התרבות העירוני

פורסם בתאריך: 9.12.18 10:32

-->

החברה העירונית רחובות, באמצעות המחלקה למוזיקה, תארח את נגן הפסנתר הבינלאומי אלכסנדר קורסנטיה בקונצרט מיוחד שיתקיים בהיכל התרבות רחובות. חלקו הראשון של הקונצרט מבוסס על טהרת יצירותיו של שופן, ובחלקו השני הוא ינגן את היצירה האהובה סונטה בסי במול מז'ור של שוברט.

קורסנטיה נולד בטיביליסי, גאורגיה, והחל את לימודי הנגינה בפסנתר אצל אמו, שהייתה מורה ידועה בגאורגיה. בהמשך למד אצל וטנגיז אמירדג'יבי, המורה הנודע ביותר לפסנתר בגאורגיה. בשנת 1995 זכה בפרס הראשון בתחרות רובינשטיין, התחרות הבינלאומית לפסנתר ע"ש ארתור רובינשטיין, הנחשבת לאחת מתחרויות הפסנתר החשובות בעולם. מאז הזכייה בתחרות קורסנטיה רשם ברזומה שלו השתתפות בקונצרטים החשובים בארץ וברחבי העולם, תחת שרביטם של מנצחים נודעים ובהם כריסטוף אשנבאך, ג'נאנדראה נוזדה, ולרי גרגייב ופאבו ירווי, ועם תזמורות מובילות כגון הסימפונית של שיקגו, סנט פטרבורג, תזמורת הרדיו האיטלקי בטורינו, התזמורת הסימפונית של ברמינגהם, הסימפונית של סינסינטי והתזמורת הפילהרמונית הישראלית. הוא הספיק לנגן עם מוזיקאים מובילים בתחום ובהם ודים רפין ומרים פריד. הופעותיו בפסטיבלים כוללות את לילות לבנים בסנט פטרבורג, טנגלווד, ניופורט, סטרזה וגילמור וורבייה.

הקונצרט יתקיים בתאריך 12.12.18, בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני, בשעה 20:30. עלות כרטיס: 95 שקלים. לפרטים נוספים והזמנת כרטיסים, המחלקה למוזיקה רחובות, בטלפון: 086683882.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר