תערוכת "סיבוב על מאדים" בגן המדע (צילום: איתי בלסון, מכון ויצמן למדע)
תערוכת "סיבוב על מאדים" בגן המדע (צילום: איתי בלסון, מכון ויצמן למדע)

גן המדע ועיריית רחובות מזמינים את התושבים לפעילות ייחודית לכל המשפחה ביום הבחירות

עיריית רחובות וגן המדע במכון דוידסון בשיתוף פעולה מיוחד ביום הבחירות: תערוכת "סיבוב על מאדים", סדנאות ופעילויות בהנחה מיוחדת

פורסם בתאריך: 29.10.18 13:49

-->

עיריית רחובות תקיים מחר (שלישי), יום הבחירות המקומיות, שיתוף פעולה מיוחד עם גן המדע במכון דוידסון שבמכון ויצמן, שיאפשר לתושבי רחובות לבלות עם בני המשפחה מייד אחרי ההצבעה ולהישאר בעיר. זאת במסגרת תערוכה ופעילות "בחירות" מדעית בכרטיס אחד ובהנחה משמעותית במיוחד לתושבי העיר בהצגת ספח תעודת זהות (הנחה של 50% לתושבי רחובות, 25 שקלים לאדם החל מגיל 5).

בין היתר, תוכלו גם אתם להצביע בקלפי המיוחד  בגן המדע ולהשפיע מהו המוצג האהוב עליכם, איזה נושא הייתם רוצים לפגוש בגן המדע יותר, ועוד. בנוסף, ניתן יהיה  לבחור קלף ולפגוש קוסמים מתמטיים שיודעים לנחש איזה קלף נבחר, לבחור בדלת הנכונה כדי לקבל פרס (או אולי דחליל?), להבין באמצעות תורת המשחקים איך הבחירות שלנו משפיעות על אחרים, ולהכין קיפול אוריגמי שהמשחק בו יוביל אתכם לעובדות מדעיות מפתיעות.

ניתן יהיה לבקר גם בתערוכת "סיבוב על מאדים" − כל זאת בנוסף למוצגי הגן והסיורים המודרכים. הכרטיס לתערוכה יקנה כניסה גם לגן המדע במכון דוידסון שבו ניתן יהיה לקחת חלק בסדנאות ובפעילויות הפזורות בגן. שעות הפעילות הן 9:00-17:00.

דורון מילברג, מנכ"ל עיריית רחובות: "אחרי שתושבי רחובות ימלאו את חובתם הדמוקרטית, אני קורא לתושבי רחובות לבלות עם המשפחה – ברחובות. שיתוף פעולה עם גן המדע ע"ש צ'רלס קלור מאפשר להם להשתתף עם הילדים בחוויה מדעית ומרתקת במחיר מיוחד עבורם".

גן המדע על שם קלור במכון ויצמן (צילום: איציק אמיתי)

גן המדע על שם קלור במכון ויצמן (צילום: איציק אמיתי)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר