אהוד בנאי בהופעתו ברחובות
אהוד בנאי בהופעתו ברחובות

אלפים מילאו את גן המייסדים בחגיגות סוף הקיץ ברחובות

הופעתו של אהוד בנאי סימנה את היום האחרון לחגיגות הקיץ של החברה העירונית ועיריית רחובות

פורסם בתאריך: 30.8.18 09:34

-->

אמש (רביעי) הסתיימו חגיגות סוף הקיץ ברחובות, עם הופעה של אהוד בנאי בפני כ-3,000 איש שמילאו את גן המייסדים ושרו עם בנאי את להיטיו הגדולים. זאת כחלק ממיזם "בימות פיס" של מפעל הפיס. עוד לפני כן הופיע במקום משה להב – הטיש הגדול, ובימים שני ושלישי הופיעו בגן המייסדים שורה של אמנים לקטנים ולגדולים.

הקהל בהופעתו של אהוד בנאי

הקהל בהופעתו של אהוד בנאי

 

ביום שני מילאו כ-4,000 ילדים והוריהם את גן המייסדים באחר צהריים מהנה ומלא בהופעות ופעילויות שאותו ארגנה החברה העירונית בשיתוף מיזם "לא לדאוגוסט" של משרד התרבות. החל מ-16:30 נערך במקום הפנינג לכל המשפחה בסימן "שירי הילדים הגדולים של ישראל". על הבמה המרכזית הופיעו כוכב הילדים דוד חיים והזמרת אביבה אבידן במופע "הצדעה לזמר העברי". בשעה תשע בערב עלה לבמה הכוכב איתי לוי ששילהב את הקהל במבחר להיטיו.

ביום שלישי הגיע תורו של הנוער לחגוג, עם השמות החמים ביותר – סקאזי, מרגי, והצמד בן זיני וטיילור. כ-5,000 בני נוער הגיעו להופעות אלה.

מנכ״ל עיריית רחובות, דורון מילברג בירך את הקהל ואמר: ״חגיגות סוף הקיץ הם שיאם של אירועי הקיץ ברחובות. לאורך כל החופש נהניתם ממגוון אירועי תרבות: מופעים, פסטיבלים ושירים במקומות מרכזיים ובשכונות. אירועים לכל המשפחה, לילדים או לבני נוער. היום אנחנו חותמים את הקיץ עם הגדול מכולם – אהוד בנאי, במימון בימות פיס. אנו מאחלים לכל תושבי העיר שנה טובה ומוצלחת והרבה הנאה מכל הפעילויות בעיר, בכל התחומים״.

דורון מילברג, אהוד בנאי ודב קרומר סמנכ״ל מפעל הפיס


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר