פסטיבל חוויה בכרם 4 ביקבי ברקן (צילום: רונן חורש)
פסטיבל חוויה בכרם ביקבי ברקן (צילום: רונן חורש)

פסטיבל חוויה בכרם ה-5 יוצא לדרך

3 ימי פסטיבל של טעימות יין, מופעי תרבות, יריד מכירות, סיורים בבתים פתוחים, מופעים ופעילויות לילדים. כל האירועים ללא תשלום

פורסם בתאריך: 28.8.18 12:47

-->

מועצה אזורית גזר תקיים בפעם ה-5 את פסטיבל חוויה בכרם בתחומי המועצה, כאשר מידי שנה זוכה הפסטיבל למספר גדול יותר של מבקרים המגיעים להתרשם וליהנות מאופייה החקלאי, האומנותי והקולינארי שלה.

השנה יתקיים הפסטיבל בין התאריכים 30.8.2018-1.9.2018 (ימים חמישי, שישי ושבת). אירוע הפתיחה החגיגי יתקיים ביום חמישי החל מהשעה 19:00 במרכז המבקרים של יקבי ברקן, סמוך לקיבוץ חולדה וייפתח כמיטב המסורת בערב שכולו טעימות יין ומוזיקה. הקהל מוזמן לרכוש כוס יין (10 שקלים) וליהנות ממגוון יקבי הבוטיק המובחרים של המועצה, ובהם: יקב ברבדו, יקב בראון, יקב בן נון, יקב הרצברג, יקב בזק ויקבים אורחים נוספים. עוד במסגרת הערב ייהנה הקהל מדוכני מזון שונים (גבינות, מאפים, קישים, מתוקים ועוד). במהלך האירוע יתקיימו הופעות של להקות מקומיות: להקת מוזיקלי, הורה גזר, חבורת זמר, מיצגי אומנות בהפקות מקור וגולת הכותרת של האירוע תהיה הופעתם של אסף אמדורסקי וישראל גוריון במופע "שרים הדודאים" (שעה 21:00). הכניסה לאירוע הפתיחה היא ללא תשלום.

בימים שישי ושבת בין השעות 11:00-17:00 יתקיים יריד אמנים ברחבה המרכזית בכרמי יוסף. בשבת ייערך בשעה 12:00 בכרמי יוסף מופע מרכזי של כוכבת הילדים נתי – הכניסה ללא תשלום.

כמו כן, בשישי ושבת בין השעות 11:00-17:00יתקיים אירוע "בתים פתוחים" בישובים כרמי יוסף וסתריה במהלכו יפתחו אמני היישוב את בתיהם, יציגו ויציעו למכירה את עבודותיהם הייחודיות. לנוחות המבקרים תחולק בכניסה לכל יישוב מפת התמצאות ובה פרטי הבתים המארחים.

ראש המועצה פטר וייס: "הפסטיבל משקף את אופייה החקלאי, הכפרי והתיירותי של המועצה. אנו נמצאים כפי שלאה גולדברג כתבה "בעמק יפה בין כרמים ושדות", ומציעים בפסטיבל את כל טוב ותוצרת הארץ מבחינת היקבים בכרמים והתוצרת החקלאית, ובנוסף לכך יצירות האמנים בבתים הפתוחים, המשתלבים באופיו של חבל הארץ המרהיב שלנו".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

תגובה אחת
  1. אורי ט

    באנו בשמונה וחצי, עשינו את כל הדרך בין הכרמים עד ליקב ואז המשטרה חסמה את הכניסה כי עברו את מכסת כמות האנשים המותרת במקום. איפה היו המארגנים באותו זמן? למה לא נאמר דבר על כך שיש הגבלה?

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר