אהוד בנאי (צילום: עילם וולמן)
אהוד בנאי (צילום: עילם וולמן)

אהוד בנאי, סקאזי, איתי לוי, הדוד חיים, משה להב, אביבה אבידן ואחרים יסגרו את הקיץ ברחובות

החברה העירונית רחובות מזמינה את הקהל הרחב לחגיגת סוף הקיץ ברחובות, עם מופעים של אהוד בנאי, סקאזי, איתי לוי, משה להב - הטיש הגדול, דוֹד חיים, אביבה אבידן, מרגי, בן זיני וטיילור. כל זאת בימים שני עד רביעי ה-27-29.8, בגן המייסדים. הכניסה חופשית

פורסם בתאריך: 26.8.18 07:36

-->

זו השנה ה-9 שברחובות יתקיים אירוע גדול שחותם את אירועי הקיץ ואת השנה כולה. החברה העירונית רחובות מזמינה את הקהל הרחב לחגיגת סוף הקיץ ברחובות, עם מופעים של אהוד בנאי, סקאזי, איתי לוי, משה להב – הטיש הגדול, דוֹד חיים, אביבה אבידן, מרגי, בן זיני וטיילור. כל זאת בימים שני עד רביעי ה-27-29.8, בגן המייסדים. הכניסה חופשית.

ביום שני ה-27.8, החל מהשעה 16:30, בשיתוף המיזם "לא לדאוגוסט" של משרד התרבות, יתקיים הפנינג לכל המשפחה בסימן "שירי הילדים הגדולים של ישראל" אשר במסגרתו ייהנה הקהל הרחב ממגוון עשיר של פעילויות לגדולים ולקטנים, שכולן עוסקות בשירי הילדים האהובים. במתחם ימוקמו 2 תאי הקלטה אליו ייכנסו הילדים ויוכלו להקליט שיר ילדים לבחירתם, ובסיום יקבלו דיסק ממותג בביצועם. על הבמה המרכזית יופיע כוכב הילדים הדוד חיים, הזמרת אביבה אבידן במופע בסימן "הצדעה לזמר העברי" ולאחריה יחתום את הערב הזמר איתי לוי.

ביום שלישי ה-28.8, החל מהשעה 20:00, יגיע תורו של הנוער לחגוג בחגיגת סוף קיץ לנוער עם השמות החמים ביותר – סקאזי, מרגי, והצמד בן זיני וטיילור.

ביום רביעי ה-29.8, ביום האחרון לאירועי הקיץ, החל מהשעה 19:00 יתארח משה להב – הטיש הגדול, במופע שירה בציבור סוחף. בשיאו של הערב יעלה הזמר אהוד בנאי למופע במסגרת "בימות פיס".

יוספה חליבה, מנכ"לית החברה העירונית רחובות לתרבות, ספורט ונופש: "אחרי קיץ גדוש בפעילויות והופעות לכל המשפחה, דאגנו שגם חגיגות הסיום לפני החזרה לבית הספר יהיו אטרקטיביות במיוחד וינעלו את הקיץ באופן חווייתי עם אמנים מובילים לילדים, לנוער ולמבוגרים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר