מפצח האגוזים על הקרח (צילום: ולדמיר סמירנוב)
מפצח האגוזים על הקרח (צילום: ולדמיר סמירנוב)

מפצח האגוזים על הקרח מגיע לרחובות

היכל התרבות ברחובות יהפוך לזירה חורפית במסגרת סיבוב הופעות חגיגי לציון 50 שנה לתיאטרון הלאומי הרוסי על הקרח של סנט פטרסבורג

פורסם בתאריך: 19.7.18 06:57

-->

באמצע הקיץ הישראלי, כשבחוץ הטמפרטורות צומחות, יהפוך אולם היכל התרבות ברחובות לזירה חורפית מדהימה, במסגרת סיבוב ההופעות של התיאטרון הלאומי הרוסי על הקרח של סנט פטרסבורג, שיעלה את המופע "מפצח האגוזים על הקרח". במופע צפו עד כה מיליוני צופים מרחבי העולם וכעת הוא מגיע לראשונה לישראל.

"מפצח האגוזים" הינו הפקת ענק לכל המשפחה הכוללת מעל 100 אמנים, שלובה בטכנולוגיות ואפקטים מיוחדים, משלג אמיתי שיורד על הבמה ועד לפעלולי תאורה מרהיבים. במופע מרחפים אמני הלהקה בווירטואוזיות מעל הבמה לצלילי המוזיקה של צ'ייקובסקי.

ההפקה הינה מופע בלט אמיתי וכוללת תפאורה אלגנטית ותלבושות מהודרות. זוהי קבוצת הבלט היחידה שמעלה בלט על הקרח. לצורך העלאת המופע פה בארץ, יהפוך כאמור היכל התרבות ברחובות ואולמות נוספים ברחבי הארץ ליום אחד או שניים לזירת קרח ושלג. מדובר בהליך טכני מורכב עם עלויות יקרות, שבמהלכו מקפיאים שכבת קרח על הבמה תוך שימוש במערכת מטורפת של חנקן נוזלי, אותה צריך לשבור בתום ההופעה.

מפצח האגוזים על הקרח (צילום: ולדמיר סמירנוב)

מפצח האגוזים על הקרח (צילום: ולדמיר סמירנוב)

 

התיאטרון הלאומי הרוסי על הקרח סנט פטרסבורג נוסד לפני 50 שנה על ידי הכוריאוגרף הרוסי המפורסם קונסטנטין בויירסקי. הפקות התיאטרון מהוות סינטזה של בלט קלאסי, תיאטרון והחלקה אמנותית על הקרח. כתוצאה מכך נוצר ז'אנר מיוחד וכוריאוגרפיה ייחודית לו. מופעי התיאטרון שופעים בתנועות וניתורים שלא קיימים בבלט הקלאסי והומצאו במיוחד עבורם. מופע הבלט על הקרח הינו דינמי יותר לעומת הבלט הקלאסי שיש בו לא מעט סטטיות – דבר שמקל על הצפייה, במיוחד לצופים הצעירים.

תיאטרון הבלט על הקרח של סנט פטרסבורג כבר מוכר לצופים בישראל. ההופעות הקודמות שלו – "סינדרלה על הקרח", "אגם הברבורים על הקרח" ו"היפהפייה הנרדמת על הקרח", זכו כולם להצלחה.

היכל התרבות רחובות, יום חמישי ה-26.7 מופע ראשון בשעה 17:00 ומופע שני בשעה 20:00. מחיר כרטיס 185-335 שקלים. משך המופע שעתיים ו-5 דקות עם הפסקה. הטמפרטורה באולם תהיה קרירה. נא להצטייד בלבוש חם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. צופה מאוכזבת

    אכזבה גדולה, מופע ברמה של סיום קורס מתנ"ס. אין פיגורות מיוחדות, אין ביצועים מרשימים, המחליקים אינם עוזבים כלל את הקרח ולו לפירואט אחד! בעצם כן : כשרקדן מרים לאוויר את הרקדנית (זה קורה מספר פעמים במהלך המופע). לא שווה את המחיר לדעתי. אני חושבת שכששומעים "הבלט של סנט פטרסבורג" יש ציפיות גבוהות והמופע הזה לא מילא את הציפיה וההבטחה לטוב

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר