קבוצת התיאטרון הקהילתי של רשת חווית רחובות (צילום: מני דקל)
קבוצת התיאטרון הקהילתי של רשת חווית רחובות (צילום: מני דקל)

"מסע" – הצגת התיאטרון שלא תשאיר אף אחד אדיש

הצגת התיאטרון "מסע", מאת קבוצת "תיאטרון חוויות" לאנשים עם וללא צרכים מיוחדים, עולה לבמה

פורסם בתאריך: 8.7.18 10:59

-->

הצגת התיאטרון "מסע", שנכתבה על ידי חברי קבוצת "תיאטרון חוויות" לאנשים עם וללא צרכים מיוחדים, תעלה על הבמה בכיכובם של החברים. הקבוצה פועלת מזה כשנה וחצי במסגרת מרכז קהילתי חוויות שוויץ המדע ומעלה לראשונה מחזה ייחודי אשר נכתב על ידי המשתתפים ומבטא את חלומותיהם ושאיפותיהם האישיות. כך לדוגמה, חולמת אחת המשתתפות לשיר מתוך המופע "החברים של רביבו", אחד מהחברים חולם להכין שוקולד ואחרת לרקוד ריקוד צועני.

חברי הקבוצה: אבירם בוקובזה, אלישע פרידמן, אסתי גבעוני, ברוריה אריאל, דולב פרץ, דליה מור, יוסי ברקוביץ, מרק קופיט, נעה זר, נתן קרני, נעמי אפרתי,  שי רייך ותמר מחפודה, מחכים בהתרגשות עצומה ליום המיוחל בו יממשו את עבודתם וחלומותיהם ויעמדו על הבמה. במשך השנה וחצי האחרונות בם נפגשו פעם בשבוע, בהובלתו בהתנדבות של יוסי זיו, אשר ביים את המופע יחד עם המדריכה החברתית דנה גרוספלד. גלית אלבג, רכזת אוכלוסיות מיוחדות ברשת חוויות, מספרת: "הקבוצה כולה, כמו שאר הקבוצות הייחודיות של אוכלוסיות בעלי צרכים מיוחדים, פועלת במסגרת האגף לאוכלוסיות מיוחדות ברשת חוויות, בשיתוף מערך הדיור בקהילה של אקי"ם רחובות ועם דרורה קרפיק רכזת של"מ – שירות לאומי למבוגר".

קבוצת התיאטרון הקהילתי של רשת חווית רחובות (צילום: מני דקל)

קבוצת התיאטרון הקהילתי של רשת חווית רחובות (צילום: מני דקל)

 

יניב מרקוביץ', המשנה לראש העיר ויו"ר הרשת: "המחזה הוא פרי עמלם הרב של תושבים מאוכלוסיות מגוונות, מתנדבים ופעילים, אשר בניצוח אנשי המקצוע שלנו ושל הגופים השותפים הצליחו להגשים חלום לא רק עבור עצמם אלא עבור העיר רחובות. ההתרגשות והזכות היא של כולנו, ואני מאחל לשחקנים המוכשרים הצלחה רבה בערב האירוע".

ד"ר רוני באום, חברת דירקטוריון חוויות ומחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות וקהילה במועצת העיר: "בקיץ שעבר הועלו קטעים מהמופע למשפחות וחברים, בכדי לתת לשחקנים את תחושת המופע על הבמה. קהל המוזמנים הגיב בהתרגשות רבה וההצגה שעולה בימים אלו תכלול את החלקים מהמופע שהתקיים שבנה שעברה. זהו רגע של נחת וגאווה גדולה לעיר, שנותנת מקום לצמיחה וביטוי אישי לכלל אוכלוסיותיה המגוונות. השילוב בין האוכלוסיות מעיד על הפתיחות והנכונות של התושבים לקבל את האחר והשונה ולהפוך אותו להיות חלק מקהילה אחת גדולה ותומכת ובכך נמדדת עוצמה של קהילה".

דודי ליפשיץ מנהל מתנ"ס חוויות שוויץ, הוסיף: "זהו המסר העיקרי שאנחנו ברשת חוויות בכלל ובחוויות שוויץ המדע בפרט רוצים להעביר – סבלנות, סובלנות ובעיקר קבלת השונה. מצפה לראותכם במופע".

המופע ייערך בשוויץ המדע, רחוב סירני 52, ביום חמישי ה-12.7.18 בשעה 19:45. עלות המופע 20 שקלים. לפרטים ורכישת כרטיסים: 089310701/3.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר