ערב הוקרה ליהושע לביא בבימת הנוער
ערב הוקרה ליהושע לביא בבימת הנוער

נפתחה הרשמה מוקדמת לקבוצות בימת הנוער העירונית

בשל הביקוש הרב נפתחה באתר החברה העירונית הרשמה מוקדמת לשנת הפעילות תשע"ט בבימת הנוער

פורסם בתאריך: 26.6.18 06:29

-->

בשל הביקוש הרב נפתחה בימים אלה הרשמה מוקדמת לקבוצות הזמר ולחוגים השונים בבימת הנוער. ההרשמה פתוחה לציבור הרחב, כמות המשתתפים מוגבלת ולכן יש להזדרז ולהירשם באתר ההחברה העירונית. תינתן עדיפות לילדי העיר רחובות ולחניכי קבוצת הזמר אשר לקחו חלק בשנה החולפת, עד סוף חודש יולי 2018. האודישנים למחזמר חנוכה צפויים להתחיל אחרי החגים, אולם רק מי שהינו מחניכי בימת הנוער יוכל להשתתף בהם.

מנהל בימת הנוער, אילן גרזי: "אני נרגש ומאושר שהצלחנו לפתוח את ההרשמה כבר עכשיו, בסיום עונה שהייתה מדהימה בכל פרמטר. 700חניכים, 26 הפקות שעלו במהלך השנה, מחזמר חנוכה בקנה מידה ארצי. אני בטוח שבימת הנוער תגדיל בשנה הבאה את היקף המשתתפים והצופים הצמאים לתרבות".

בתוך כך, השבוע נערך ערב לסיכום הפעילות השנתית של חניכי בימת הנוער. במהלך הערב נערכה תחרות מונולוגים ושירי מחזות זמר. משפחתו של יהושע לביא ז"ל מעניקה את הפרס לתחרות לזכרו, למען קידום הנוער שוחר התיאטרון ברחובות. לביא נולד בדמשק, סוריה, עלה לארץ ישראל בהיותו בן 11 במסגרת עליית הנוער ונקלט בקיבוץ אפיקים במשפחה מאמצת. מספר שנים אחר כך ביקש להיות מורה ומחנך בישראל ונשלח ללמוד בסמינר שיין להוראה בפתח תקווה. עם סיום לימודיו חזר ללמד בקיבוץ אפיקים והיה חבר בקבוצת שחקנים שהעלו הצגות בעמק הירדן, כמו שלמה המלך ושלמי הסנדלר. כשנשלח ללמד בדגניה, התבקש לקלוט מורה חדשה שהגיעה מרחובות. שם פגש את ברוריה ז"ל, שהייתה מורה למלאכה ונשא אותה לאשה בתל קציר. הזוג הצעיר עבר לרחובות ושם לימד יהושע כמורה, אחר כך כמנהל, יועץ בכיר, ומפקח על בתי ספר שונים. איש חינוך בכל רמ"ח איבריו, שעל פרויקט החיים שלו קיבל את אות יקיר רחובות.

ערב הוקרה ליהושע לביא בבימת הנוער

ערב הוקרה ליהושע לביא בבימת הנוער

לביא חלם כל השנים להיות שחקן, עד שהגיע לבימת הנוער ברחובות. שם שיחק בקבוצת הבוגרים והשתתף בהצגות רבות עם הצעירים אותם אהב, כיבד, למד איתם לבחינות מאחורי הקלעים ושידל את המחנכים להקל על הנערים שנשארו עד שעות הלילה המאוחרות בבימה. חלק מההצגות בהן השתתף היו: אלדין, אוליבר טוויסט וליזיסטרטה. בנוסף גילם את דמותו של מורה קשוח בבית ספר סמילנסקי ואת הברון רוטשילד בחגיגות שונות ברחובות, את חיים ויצמן באירוע לילדי רחובות ועוד דמויות מחיי העיר והמדינה. יהושע השאיר כמורשת את תרומתו רבת השנים לעיר רחובות, את האהבה להוראה ולמשחק, את האופטימיות ואת ההומור שלו. בכל שנה בסוף יוני נערך לזכרו ערב הוקרה בבימת הנוער בשם "קידמת הבמה" – בו עולים בוגרי הבימה ומציגים בצורה מדהימה שירים וקטעים ממחזות שונים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר