ראש העיר רחמים מלול מקריא את נוסח תעודת ההוקרה שהוענקה לבועז שרעבי
ראש העיר רחמים מלול מקריא את נוסח תעודת ההוקרה שהוענקה לבועז שרעבי

פסטיבל רוקדים אביב נחתם עם מופע הצדעה מרגש לבועז שרעבי לעיני כ-6,000 איש

גן המייסדים ברחובות התמלא בשוחקי מוזיקה וריקוד שנהנו מלהיטיו של בועז שרעבי בביצועים של רון שובל, סגיב כהן, טל סונדק וזמרים נוספים. שרעבי, שהיה נרגש מאוד מהמחווה, הופיע אף הוא

פורסם בתאריך: 4.4.18 08:13

-->

הוא התחיל את דרכו עם "פמלה", אי שם בסוף שנות ה-70, והפך מאז לאגדה ישראלית. על הבמה בגן המייסדים ברחובות ניתן אמש (שלישי) הכבוד הראוי לבועז שרעבי אחרי עשרות שנות יצירה, וניכר היה כי שרעבי עצמו התרגש מהמחווה הגדולה.

במסגרת הערב, שנערך במסגרת "רוקדים אביב ברחובות", רקדה להקת ״הדרי רחובות״ לצלילי הקלאסיקות של שרעבי כשהוא יושב בשורה הראשונה לצד ראש העיר רחמים מלול. על הבמה שורת זמרים שרה את שיריו, ובהם רון שובל וסגיב כהן, בהנחייתו של שמעון פרנס. כ-6000 צופים הגיעו לאירוע המרגש שנערך במעמד ראש העיר רחמים מלול, מנכ״ל העירייה דורון מילברג, מנכ"לית החברה העירונית יוספה חליבה, מחזיק תיק התרבות עודד עמרם, המשנה לראש העיר יניב מרקוביץ וחברי המועצה ד"ר רוני באום, גיורא בן ארי, אביב איטח, אבי קינד, סמנכ"ל משאבי אנוש גלית אנגל, יו״ר וועד העובדים רמי מדהלה, מנהל היכל התרבות שוקי קרומר ובכירים נוספים.

הקהל מילא את גן המייסדים

הקהל מילא את גן המייסדים

 

שרעבי הנרגש הודה על המחווה: "אני זוכר את העיר מימים אחרים כשהייתי מגיע לבקר בה. תודה על מופע ההצדעה ועל כך שעיריית רחובות נרתמה לכך ומצאה לנכון לבצע את המחווה סמוך ליום הולדתי השבעים. אני מאחל חג שמח לכולם".

את אירוע ההצדעה המיוחד לשרעבי הפיק שלמה טולדו, מנהל מחלקת האירועים בחברה העירונית, בשיתוף שלמה ממן המנהל האמנותי וליאת כץ פרחאן המפיקה האמנותית.

גם ביום השני של הפסטיבל, המתקיים זו השנה השישית, שטפו את רחובות אלפי רוקדים בשלושה מוקדים שונים: גן המייסדים, מרכזי הספורט תקוותנו, ואולם אוסי וזוהר. בכל המוקדים נהנה הקהל מריקודים סלוניים, ריקודי עם מכל הזמנים, סלסה, זומבה, ריקודי הורים וילדים ועוד, לצד מופעים על הבמה המרכזית אל תוך הלילה.

ראש העיר רחמים מלול סיכם בסיפוק את שני ימי הפסטיבל: "פסטיבל ״רוקדים אביב״ השנה הגיע לשיא עם אלפי אנשים שמילאו את גן המייסדים ועוד אלפי רוקדים במוקדים השונים. האירוע הפך לאבן שואבת ברמה ארצית למשתתפים מחוץ לרחובות.  אנו מזמינים את כל התושבים לחגיגת המימונה שתיערך ביום ראשון הקרוב בערב. אנו צופים הצלחה דומה לחגיגות יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל שנערוך ברחובות, שבהן השקענו הרבה תכנון ומחשבה".

רחמים מלול ובועז שרעבי

רחמים מלול ובועז שרעבי

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר