פגישת רחמים מלול עם נציגי התושבים מרחוב זכריה חתוכה
פגישת רחמים מלול עם נציגי התושבים מרחוב זכריה חתוכה

נמצא פתרון לתושבי רחוב זכריה חתוכה – יתווספו חניות על חשבון השטח הציבורי

ראש העיר נפגש עם נציגי התושבים מרחוב זכריה חתוכה. עוד סוכם על הכשרת עשרות חניות נוספות בשטח הסמוך לבית העלמין במרמורק. חברת המועצה עו"ד קארין ברגינסקי, שהייתה הראשונה לטפל בנושא אל מול התושבים, מברכת

פורסם בתאריך: 22.5.19 16:11

-->

בהמשך למפגעי בטיחות תעבורה ברחוב זכריה חתוכה ושרעבי יעקב סעדיה, עליהם פורסם ב"ערים", השבוע נפגשו נציגי התושבים ברחוב זכריה חתוכה עם ראש העיר רחמים מלול, סגנו עו״ד יניב מרקוביץ׳, חבר המועצה ומחזיק תיק פרויקטים והתחדשות עירונית, גיא צור, זורי שעובי מנהל אגף התשתיות, ליאור שוקרי מנהל אגף התנועה, הפיקוח, השילוט והשיטור העירוני.

ראש העיר פתח את הישיבה ואמר כי ״הלקוח תמיד צודק ולכן אנחנו נפגשים. מהיום הראשון שהתושבים התלוננו בפניי הבנו שנוצרה בעיה במקום בגלל תוכנית בניין עיר. ביקשתי שיסייעו בפתרון הבעיה בהכנת תוכנית חלופית, וזו התוכנית שנציג לכם היום״.

פגישת רחמים מלול עם נציגי התושבים מרחוב זכריה חתוכה

פגישת רחמים מלול עם נציגי התושבים מרחוב זכריה חתוכה

 

לדברי מלול, תוכנית בניין עיר אילצה את העירייה להזיז את הכביש, כיוון שהכביש הקודם עמד על שטח פרטי המיועד לבנייה. במהלך הישיבה הוצגה התוכנית בפני הנציגים והוצגו על ידי הנציגים הבעיות ברחוב, תוך חשיבה משותפת על דרכים לפתרונן.

התוכנית שהוכנה אמורה לצאת לפועל ברחוב כבר בשבוע הבא, ועיקרה תוספת של 16 חניות לתושבי הרחוב על חשבון השטח הציבורי בו. לבקשת הנציגים בישיבה, סוכם גם על הכשרת עשרות חניות נוספות בשטח הסמוך לבית העלמין במרמורק. התוכנית הוכנה מבעוד מועד על ידי אגף התשתיות והתנועה במטרה להקל על התנועה והחניה ברחוב, על אף האילוצים התכנוניים והשטחים הפרטיים ברחוב. כמו כן סוכם כי בטרם אכלוס הבניינים המוקמים במקום, תיערך חשיבה משותפת עם נציגי הדיירים לפתרון בעיית החניה באופן קבוע.

כפי פורסם ב"ערים", חברת המועצה עו"ד קארין ברגינסקי נפגשה עם תושבי הרחובות זכריה חתוכה ושרעבי יעקב סעדיה ונחשפה לסכנות הבטיחותיות במקום. בעקבות זאת היא שלחה מכתב לראש העיר מלול, בבקשה לטפל במפגעים כדי למנוע פגיעה של התושבים.

היום (רביעי), לאחר שנמצא פתרון, שלחה ברגינסקי מכתב תודה לראש העיר, ובו נאמר: "רחמים מלול, שלום רב. ברצוני להודות לך על הירתמות העירייה במציאת פתרון לתושבי רחוב זכריה חתוכה, שכידוע אני מטפלת בנושא זה באופן אינטנסיבי כחודשיים. כולי תקווה שבנושא הבא שאטפל בו לא אצטרך לערב גורמים נוספים כגון משרד הפנים, משטרה, כיבוי אש, מד"א וכמובן התושבים עצמם שפנו אליי ודרשו סיוע ופתרון עקב מחדל בטיחותי שנוצר ברחוב".

עו"ד קארין ברגינסקי באחד המפגשים עם תושבי רחוב זכריה חתוכה


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר