גידי גוב (צילום: אילן בשור)
גידי גוב (צילום: אילן בשור)

יום העצמאות ברחובות: אלו האמנים המרכזיים שצפויים להופיע בבמות השונות

חשיפה: גידי גוב, סקאזי, הפרויקט של רביבו דני רובס וחנן בן ארי הם רק חלק מהאמנים שצפויים להופיע בבמות השונות ברחובות במהלך יום העצמאות. כל זאת תוך שמירה על מדיניות העירייה שלא להוציא סכומים מופרזים על הזמרים

פורסם בתאריך: 11.3.19 08:09

-->

בעיריית רחובות כבר שוקדים על ההכנות לאירועי יום העצמאות 2019, תוך שמירה על הקופה הציבורית באמצעות מדיניות של ראש העיר רחמים מלול, מנכ"ל העירייה דורון מילברג ומחזיק תיק התרבות עודד עמרם, לפיה התשלום לאמנים אינו חורג מ-50 אלף שקלים לאמן. זאת בניגוד לקרית עקרון, למשל, שבה הוחלט להביא בשנים האחרונות אמנים מהשורה הראשונה בסכומים גבוהים.

למרות המדיניות אותה מוביל ראש העיר, רשימת האמנים המסתמנת נכון לעכשיו כוללת כמה שמות גדולים. בין היתר, בבמה המרכזית בגן המייסדים, שבה תנחה אילנית לוי, צפוי להופיע הזמר גידי גוב. באותה הבמה, יופיע לטובת בני הנוער די-ג'יי סקאזי. בבמה הים תיכונית, עליה אמון יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה, יופיעו הפרויקט של רביבו וזמרים מקומיים. בבמת הזמר העברי הסמוכה לגן הבנים יופיע יליד העיר דני רובס. בקבלת הפנים החגיגית של ראש העיר, שנערכת במוצאי החג, יופיע הזמר חנן בן ארי.

גידי גוב (צילום: אילן בשור)

 

דני רובס (צילום: רונן אקרמן)

 

בכל אחד מהמוקדים הללו צפויים להופיע כמובן אמנים נוספים, וזו הרשימה המפורטת:

בבמה המרכזית בגן המייסדים יופיעו גידי גוב, הפרויקט של גיל ויין, להקות הזמר של בימת הנוער רחובות ולהקות המחול "הדרי רחובות". כל זאת בהנחיית תושבת העיר, השחקנית ומנחת הטלוויזיה אילנית לוי. בהמשך הערב יהפוך הגן למסיבת נוער ענקית עם סקאזי, DJ GEZER  וחיות במה עם די-ג'יי טל אלון.

בבימת החניון העליון של גן המייסדים, תחילה יעלו כוכבי הילדים "נתי הגעתי הופעתי" ו"שוקולוקו וחברים". לאחר מכן תעלה הלהקה האותנטית של הקהילה האתיופית – אנסמבל "עד יבוא", גם הם מרחובות.

בבמה החסידית, הממוקמת בהרצל 152, יככבו ישי לפידות ו"מועצת השירה היהודית", אלי קליין בליווי שאול כהן ותזמורתו, ועוד זמרים חסידיים בני העיר – אריאל קנדאבי, בן עשור ואחרים.

בבמה הים תיכונית הממוקמת בהרצל פינת הרשנזון, יופיעו הפרויקט של רביבו, גל סינואני, בוזוקי גרוב (דיוניסוס תאודורו), גם הוא בן העיר, מושיקו מור ונתי לב. את הערב ינחה משה ענקי.

בבמת הזמר העברי הממוקמת ברחבת יד לבנים, יופיעו דורית ראובני, דני רובס (שגדל בעיר), הזמרת שרי והמוזיקאי הרחובותי העולה אלעד טרי. את הערב ינחה הזמר טל סונדק.

החגיגות יימשכו גם במוצאי עצמאות עם קבלת הפנים המסורתית של ראש העיר רחמים מלול, בה יוענקו אותות הוקרה לחיילים מצטיינים בני העיר. ההופעה המרכזית תהיה של הזמר והיוצר  חנן בן ארי.

בעירייה מבהירים כי כבכל שנה, גם השנה במסגרת תקצוב מופעי יום העצמאות דאגו בעירייה ובחברה העירונית לבחור באופן מחושב את האמנים שיופיעו במימון הקופה הציבורית, כאשר הכלל המנחה הוא עד 50 אלף שקל לאמן. דגש חשוב נוסף עליו מקפידים ברחובות הוא לאפשר לאמנים בני ותושבי העיר את החשיפה לקהל הרחב.

ראש העיר רחמים מלול: " חגיגות יום העצמאות ברחובות יהיו מגוונות ושמחות, ואני גאה על כך שברחובות, עיר התרבות, יש במה תרתי משמע למנעד של טעמים מוזיקליים. תושבות ותושבי רחובות מוזמנים לחגוג איתנו את יום העצמאות למדינה".

חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "השקענו מחשבה רבה ומשאבים רבים על מנת להעמיד מספר אירועים ביום העצמאות, כך שהמבחר עשיר וגדול לבחירת תושבי העיר. אני מזמין את כולם להשתתף באירועים וליהנות מהתרבות בעיר הזו ביום העצמאות".

איציק עובדיה, ממלא מקום החברה העירונית: "אירועי יום העצמאות הם עוגן תרבותי חשוב בעיר רחובות, ואנו גאים לארגן ולנהל אותם. הקפדנו על תקציב מוגבל על מנת לא לפגוע בקופה הציבורית, אך עדיין כזה שמאפשר לעשות שמח לרגל יום העצמאות. אנו מאחלים יום הולדת שמח למדינה, ומקווים שתושבים העיר יחגגו איתנו בהמוניהם, כמו בכל שנה".

גורם בעירייה הוסיף ל"ערים": "גם השנה מחזיק תיק התרבות עודד עמרם, מנכ"ל העירייה דורון מילברג וממלא מקום מנכ"ל החברה העירונית, איציק עובדיה, פעלו באחריות רבה ולא אפשרו תשלום גבוה לזמרים אחרים שמרשים לעצמם לגבות סכומים אסטרונומיים ביום העצמאות. כל הכבוד לצוות שפעל במלוא המרץ לשמור על הקופה הציבורית ועל כספי הציבור".

רחמים מלול בחגיגות יום העצמאות

רחמים מלול בחגיגות יום העצמאות

ערב יום העצמאות ברחובות

ערב יום העצמאות ברחובות

 

עודד עמרם ורחמים מלול על רקע הזיקוקים

עודד עמרם ורחמים מלול על רקע הזיקוקים


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר