יפתח נוטמן
יפתח נוטמן

חשיפה: יפתח נוטמן, הבכיר בחברה העירונית לשעבר שמואשם בהטרדות מיניות, הגיש תלונה במשטרה כנגד הנשים בטענה כי "תפרו לו תיק"

פרסום ראשון: יפתח נוטמן, לשעבר בכיר בחברה העירונית ברחובות, שמתמודד בימים אלו עם כתב אישום על הטרדה מינית של נשים שהיו תחת ניהולו, הגיש נגדן תלונה במשטרה על קשירת קשר לביצוע עוון, שיבוש הליכי חקירה ומסירת עדות כוזבת במשטרה. במקביל, בכירים בעיריית רחובות צפויים להיקרא למסירת עדות במשפטו

פורסם בתאריך: 16.1.19 10:23

-->

יפתח נוטמן, שהיה אחראי על תחום הצהרונים בחברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש בעיריית רחובות, ושמתמודד בימים אלו עם כתב אישום על הטרדה מינית של נשים שעבדו בחברה, הגיש נגד הנשים תלונה במשטרה על "תפירת תיק", לטענתו. בתלונה, שהוגשה בתחנת יפו-יפתח, נרשמו שלושה סעיפים: קשירת קשר לביצוע עוון, שיבוש הליכי חקירה ומסירת עדות כוזבת במשטרה.

הפרשה המדוברת התפוצצה בשנת 2016, עת הוגשו כנגד נוטמן תלונות מצד מספר נשים שעבדו תחתיו ושטענו כי הוטרדו על ידו, לכאורה. בחודש ינואר אשתקד הגישה פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום לבית משפט השלום ברחובות נגד נוטמן. כתב האישום כלל סעיפי הטרדה מינית וביצוע מעשה מגונה תוך ניצול יחסי מרות בעבודה.

על פי כתב האישום, שהוגש בידי עו"ד נופר פשרל סלע, בין השנים 2014-2016 נוטמן היה אחראי על הפעלת צהרונים ב-26 בתי ספר יסודיים ברחבי העיר, שהופעלו בשעות הצהריים לאחר זמן הלימודים, כשתחתיו עובדים כ-150 עובדים ועובדות. במסגרת תפקידו היה אחראי על תפקוד הצהרונים וניהול העובדות, סיפק מענה מקצועי, הנחה את העובדות בעבודתן וערך ביקורים בצהרונים. כתב האישום כולל חמישה אישומים, כאשר המתלוננות הועסקו כמדריכות, כרכזות או כעובדות אחרות בחברה, חלקן תחת ניהולו של הנאשם. במועדים שונים, במהלך תקופת עבודתו בחברה, ביצע הנאשם מעשים מגונים בשלוש מתלוננות, תוך ניצול יחסי המרות ביניהם, וכן הטריד מינית את חלקן.

יפתח נוטמן

ל"ערים" נודע כי במסגרת הדיונים שכבר מתנהלים במשפטו של נוטמן, צפויים למסור עדות גם בכירים בעיריית רחובות על מעורבותם בעקיפין בפרשה, לכאורה.

נוטמן עצמו, שמתמודד מול כתב האישום הלא פשוט בשנה האחרונה, אמר לא אחת למקורביו כי הוא בטוח בחפותו וב"תפירת התיק" שיצרו לו, לכאורה. השבוע, עם הגשת התלונה מטעמו, צפויה הפרשה לקבל תפנית נוספת, כשהמשטרה שוב תיכנס לתמונה. בסביבתו של נוטמן בטוחים גם כן בחפותו וטוענים כי המשפט שלו עלול להוביל למבוכה בקרב בכירים בעירייה, שיזומנו כאמור למסור עדות בבית המשפט.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר