ניסן יחזקאל (צילום: ניר קידר)
ניסן יחזקאל (צילום: ניר קידר)

ניסן יחזקאל אחרי הניצחון על כפר סבא: "אם נעשה 6 נקודות בשני המשחקים הקרובים ונשתחל לפלייאוף העליון, נגיד תודה לאלוהים"

הפועל מרמורק ממשיכה בבריחה מהתחתית עם ניצחון חשוב מול כפר סבא. ניסן יחזקאל: "המחויבות וההקרבה הייתה גדולה"

פורסם בתאריך: 20.3.18 09:42

-->

המחזור ה-28 בליגה הלאומית הושלם אמש (ב'), כשבמוקד ניצחה הפועל מרמורק את הפועל כפר סבא בתוצאה 2:0. האדומים מרחובות היו טובים יותר ברוב שלבי המשחק והשיגו ניצחון יקר שהרחיק אותם מהחלק התחתון של הטבלה, עם הפרש של ארבע נקודות מהמקום ה-14.

אחרי 25 דקות בהן האורחים הכתיבו את הקצב, מרמורק הפתיעה ועלתה ליתרון כאשר פדרו גלבאן מצא את ניראל מחפוד בתוך הרחבה. זה לא התבלבל וכבש את שערו השלישי העונה. חמש דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה גלבאן שוב בישל, הפעם לרן רובין, שקבע את תוצאת המשחק.

בעקבות הניצחון עולה מרמורק למקום ה-11 כשבמאזנה 38 נקודות, 16 נקודות יותר מהמקום ה-15 וארבע נקודות יותר מהמקום המוביל למבחנים. אם תמשיך לנצח גם במחזורים הבאים היא יכולה לחלום גם על מקום בפלייאוף העליון, ממנו היא נמצאת במרחק של 3 נקודות בלבד.

מאמן הקבוצה ניסן יחזקאל: "אני מרוצה מאוד. המחויבות וההקרבה של כל השחקנים הייתה גדולה. מגיעות מחמאות לשחקנים. ינואר עשה לנו טוב. לקח לנו זמן ללמוד את הליגה. מכיוון שיש לי ניסיון בליגה הזו חשבתי שהיא תלך לי יותר קל כשהתחלתי, אך עשיתי כמה שגיאות בדרך שידענו לתקן. השחקנים הוכיחו שהם לגיטימיים בליגה הלאומית. אם נעשה 6 נקודות בשני המשחקים הקרובים ונשתחל לפלייאוף העליון, נגיד תודה לאלוהים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר