סהר לוי (צילום: לירן דורף)
סהר לוי (צילום: לירן דורף)

המצב בפסגת ליגה א' דרום עשר

נס ציונה שוב הגדילה את הפער מיבנה בצמרת. שעריים איבדה נקודות חשובות בקרב על הפלייאוף העליון

פורסם בתאריך: 18.3.18 09:46

-->

לאחר שני הפסדים ביתיים במחזורים האחרונים, הצליחה הסקציה נס ציונה להשיג ניצחון לעיני הקהל הביתי ואף להגדיל את הפער מהשנייה בטבלה מכבי יבנה.

היריבה של נס ציונה באה לה בהזמנה, שכן מולה התייצבה מ.ס. דימונה החלשה ששרויה במאבקי הישרדות. כבר אחרי רבע שעה פערי האיכות באו לידי ביטוי וכדור קרן של הסקציה הגיע ליוסי אסייג שכבש את השער הראשון. בתחילת המחצית השנייה כבש אסייג את השני והכפיל את התוצאה. עשר דקות מאוחר יותר ספגה נס ציונה מכה קלה בכנף, כששופט המשחק החליט להרחיק את הקפטן סהר לוי בטענה לפגיעה בשחקן יריב, אלא שגם האורחים מדימונה נשארו בעשרה שחקנים כעבור מספר דקות.

לקראת הסיום הפכה הסקציה את הניצחון לתבוסה, עם שני שערים נוספים מרגלי נאור סבג וגיא עובדיה. במקביל,, מכבי יבנה מעדה עם 1:1 מול מכבי יפו והפער בצמרת גדל ל-10 נקודות בדרך לליגה הלאומית.

המאמן המנצח, עופר טסלפפה, אמר בסיום: "אני מאוד מרוצה מהניצחון ועוד יותר מרוצה מזה שהצלחנו לחזור ולנצח בבית. כל השחקנים באו מחויבים. היה לנו חשוב לחזור ולנצח מול הקהל הביתי שלנו".

מכבי שעריים התארחה בסוף השבוע אצל הפועל בקעת הירדן במגרש הקשה שבמושב תומר. למרות התקופה הטובה שעוברת על הרחובותיים, הם נכנעו 2:0 משערים של שחר בלילטי ואליח צברי בדקות ה-70 וה-72. למרות ההפסד חלום הפלייאוף העליון עדיין לא נגוז, משום שגם בית"ר נורדיה וגם בית"ר כפר סבא איבדו נקודות ופער ארבע הנקודות של שעריים מהמקום החמישי נשמר.

כך או כך, המרחק של שעריים מהתחתית עומד על 10 נקודות, ונראה כי בכל מקרה היא צפויה להישאר בליגה א' דרום גם בעונה הבאה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר