כדורגל (צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE)
צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE

התשובה הרחובותית למאמאנט: פאפאליג – ליגת כדורגל של אבות בשכונות

אגף השכונות בעיריית רחובות והחברה העירונית משיקים ליגת אבות בכדורגל. הליגה תיפתח ב-11.4 ותתקיים במגרש הסינטטי החדש ברחוב בן ציון פוגל. ההרשמה פתוחה לקבוצות וליחידים

פורסם בתאריך: 13.3.18 10:47

-->

חובבי הספורט מכירים את ליגת הנשים מאמאנט, המיועדת לאימהות. כעת מצטרפת אליה ברחובות גם ליגת הכדורגל פאפאליג, המיועדת לאבות חובבי כדורגל משכונות שונות. אגף השכונות בעיריית רחובות והחברה העירונית החליטו להקים את הליגה במטרה להגדיל את כמות המשתתפים בספורט מאורגן ולעודד את הפעילות הגופנית. הליגה מיועדת לתושבי רחובות בגילאים 30+ או אבות לילדים מתחת גיל 30. כל קבוצה תוכל לרשום בסגל עד 14 שחקנים.

הליגה תיפתח ב-11.4 וישחקו בה שמונה קבוצות – אחת מכל שכונה בעיר, בפורמט של שבעה שחקנים בכל קבוצה (שישה שחקני שדה + שוער). המשחקים יהיו בני 20 דקות וייערכו בשמונה מחזורים שיתקיימו במגרש הכדורגל הסינטטי החדש ברחוב בן ציון פוגל. המשחקים יתקיימו בימי רביעי בין השעות 20:30-22:30, בתאריכים: 11.4, 25.4, 2.5, 9.5, 16.5, 30.5, 6.6, 13.6. הליגה תהיה בת שני סיבובים, בסיומם תוכתר אלופה. בסיום הליגה יתקיים גם גביע הליגה שייתן צ'אנס נוסף לקבוצות לזכות בתואר.
"פאפאליג" מאורגנת בשיתוף ארגון מדינת הכדורגל, שיעניק מעטפת לליגה עם סיקור מקצועי של כל המשחקים ופרסום תוצאות, סטטיסטיקות, תמונות וסרטוני וידאו שיפורסמו באתר האליפות.

חבר המועצה אביב איטח, מחזיק תיק השכונות ומשפחות צעירות: "כשהחלטתי ליזום את פאפאליג ראיתי לנגד עיניי טורניר קהילתי לכל המשפחה, כדי לחזק את תחושת הקהילתיות בשכונות ולהנגיש את פעילות הספורט".

אביב איטח

אביב איטח

 

רמי מדהלה, מנהל אגף השכונות: "אנחנו מגישים לתושבי השכונות פעילות נוספת מתוך מניפת הפעילויות שנמצאות בתוכנית האסטרטגית של אגף השכונות, אשר מיועדת לכל תחומי החיים, לרבות בספורט".

איציק עובדיה, מנהל אגף הספורט: "אנחנו מאמינים שעיר שמחה היא עיר עם תושבים בריאים ופעילים ספורטיבית, ולכן רואים חשיבות עליונה לעודד את התושבים לקחת חלק בפעילות ספורט. פאפאליג רחובות תאפשר לאבות לקחת חלק בפעילות מאורגנת ותחשוף לחובבי הכדורגל בעיר את המגרשים החדשים".

ראש העיר רחמים מלול: "הספורט ברחובות צריך להיות נחלתם של כל התושבים, ספורטאים מקצוענים וספורטאים חובבים כאחד. אני מזמין את תושבי השכונות לקחת חלק בליגה הייחודית הזו".

ההרשמה לפאפאליג אמנם מיועדת לקבוצות, אך בהליך ההרשמה אפשר להירשם גם כבודדים ולהיות חלק מאחת הקבוצות המתגבשות. המשתתפים יקבלו סט משחק מקצועי.

להרשמה ולפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר מדינת הכדורגל בכתובת http://bit.ly/פאפאליג-רחובות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר