עופר טסלפפה (צילום: מני בן ארי)
עופר טסלפפה (צילום: מני בן ארי)

נס ציונה החזירה את צמרת הליגה לחיים עם הפסד ביתי נוסף

הקבוצה של עופר טסלפפה כנעה 1:0 למכבי יפו במשחק החלש ביותר שלה העונה ופתחה מחדש את המאבק על העלייה. שעריים אספה שלוש נקודות יקרות עם ניצחון גדול בתוספת הזמן

פורסם בתאריך: 4.3.18 10:19

-->

הקבוצה של עופר טסלפפה כנעה 1:0 למכבי יפו במשחק החלש ביותר שלה העונה ופתחה מחדש את המאבק על העלייה. שעריים אספה שלוש נקודות יקרות עם ניצחון גדול בתוספת הזמן

התנופה של סקציה נס ציונה, שפתחה בסיבוב הראשון פער משמעותי בפסגת ליגה א' דרום, נעצרה. בשבועות האחרונים הכתומים מגמגמים ובסוף השבוע האחרון הגיע הפסד ביתי נוסף, 1:0 למכבי יפו, שגם הביא לצמצום ההפרש בפסגה.

הפתיחה דווקא הייתה מעודדת מבחינת הסקציה. בדקה השישית היא הגיעה להזדמנות ממשית ראשונה, כשצירופי מסירות יפים הגיעו לרביד אשר בצד שמאל. זה  הגביה לרחבה ומצא את ראשו של גיא עובדיה שנגח מעל השער. בדקה ה-27 האורחים עלו ליתרון מבעיטת יעף של מתן בן יעקב, ממרחק של 20 מטר. הכדור טס אל בין החיבורים ולא הותיר לעמית שמש שום סיכוי.

נס ציונה שלטה לאורך כל המחצית השנייה, אך גם כשהיה נדמה שהיא בדרך לחזור למשחק הכדור לא נכנס לרשת. שלוש דקות לסיום המשחק העצבים הכריעו את המאמן עופר טסלפפה, שהורחק מכר הדשא לאחר חילופי מילים מיותרות עם השופט.

בעקבות ההפסד בשילוב ניצחונה של השנייה בטבלה מכבי יבנה, הפער בפסגה צומצם לשש נקודות בלבד ונראה כי המאבק על הכרטיס המוביל ישירות לליגה הלאומית נפתח מחדש. בנס ציונה כבר חוו טרגדיה ספורטיבית בשנה שעברה, כשהפועל מרמורק עקפה אותם בישורת האחרונה, ונראה שהלחץ נותן שוב את אותותיו. במחזור הקרוב תצא נס ציונה למשחק חוץ נגד הפועל כפר שלם.

עופר טסלפפה אמר בסיום: "אני מאוד מאוכזב. זה משחק בית שני שאנחנו מפסידים. נצטרך לתקן ומהר, ולדרוש מעצמנו יותר. אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה נגד כפר שלם ואני מקווה ומאמין שנחזור להציג את היכולת הרגילה שלנו. אין ספק שיש ירידה ברמה שלנו, אך אני מאמין שנדע לחזור לעצמנו לקראת הישורת האחרונה".

בתחתית הטבלה, מכבי שעריים ממשיכה בקצב צבירת הנקודות הנהדר שלה עם רוח לחימה והקרבה, ונראה שהיא בדרך להבטיח את הישארותה בליגה. בסוף השבוע יצאו הכחולים למשחק חוץ נגד הפועל אזור וחזרו עם כל 3 הנקודות בזכות שער ניצחון אדיר של שקד חתוכה עמוק בתוך תוספת הזמן. כעת  שעריים ממוקמת במקום התשיעי כשבמאזנה 29 נקודות. במחזור הקרוב תחזור שעריים למגרש הביתי, בו היא תארח את הכח רמת גן.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר