חגיגות העלייה של מרמורק (צילום: יוסי סוריק)
חגיגות העלייה של מרמורק (צילום: יוסי סוריק)

מחזור 11: הפועל תל אביב – הפועל מרמורק

בתחילת השבוע נערכה הגרלת המשחקים לליגה הלאומית. במחזור הראשון יפגשו האדומים מרחובות את נצרת עילית בחוץ. המועדון חתם על הסכם שיתוף פעולה עם יחידת הספורט במרכז הרפואי קפלן

פורסם בתאריך: 25.6.17 12:09

-->

בתחילת השבוע נערכה הגרלת משחקי הליגה הלאומית וגביע הטוטו, בהם השתתפה כמובן גם העולה הטרייה הפועל מרמורק. בהגרלה נקבע כי חניכיו של ניסן יחזקאל ייצאו במחזור הראשון למשחק חוץ באצטדיון "גרין" נגד הקבוצה המקומית הפועל נצרת עילית, שכזכור נשארה בליגה הלאומית ברגע האחרון של משחקי המבחן והחתימה את ירון הוכנבוים כמאמן. במחזור השני תארח הקבוצה את הפועל רמת גן ובשלישי תצא למושבה למשחק נגד הפועל פתח תקווה. במחזור ה-11 ייערך המפגש המעניין מול הפועל תל אביב בחוץ.

בגביע הטוטו שובצה הקבוצה לבית ד', שם תפגוש כבר בתאריך ה-4.8 את הפועל ראשון לציון. יחד איתה בבית נמצאות גם בית"ר תל אביב רמלה והפועל קטמון.

בגזרה המקצועית לא מבזבזים זמן בהפועל מרמורק, ובשבוע בחולף האדומים התחמשו בכמה שחקנים נוספים לסגל, שכולל ברובו שחקנים צעירים עד כה. אחד השחקנים איתם הגיעו להסכמות הוא עידן חג'ג', אהוב הקהל, שיחגוג בעוד פחות מחודש יום הולדת 27. חג'ג' כבש בעונה החולפת לא פחות מ-13 שערים והציג יכולת נפלאה במגרש. מתחילת הקיץ נערמו קשיים ומחלוקות בכל הקשור להחתמתו של השחקן, אך לבסוף שני הצדדים הגיעו לפשרה והוא חתם על חוזה חדש. שחקן נוסף שממשיך לעונה נוספת בקבוצה הוא המגן דרור ניר שאמר לאחר החתימה:  "אני שמח להמשיך במרמורק ומרגיש כמו בבית, אין לי ספק שנעבוד קשה ונגיע להישגים בליגה הלאומית".

שחקנים נוספים שחתמו: החלוץ ניראל מחפוד בן ה-22, שמגיע מהפועל רמת גן בה כבש חמישה שערים בלבד. את הפריצה הגדולה עשה החלוץ לפני כשנתיים, כאשר כבש 13 שערים במדי הפועל אשקלון איתה גם חגג עלייה לליגת העל. עבור האדומים מרחובות מדובר בהחתמת צעיר נוסף להתקפה, אחרי ש אלי הרוש בן ה-21 המגיע מבני יהודה. כמו כן נשארים בקבוצה דרור ניר ואופק יפרח שחתמו על חוזה גם לעונה הקרובה, כמו גם סתיו בן אהרון שימשיך בהפועל מרמורק חיים גם בעונה הבאה. בן אהרון אמר לאחר החתימה: "אני שמח שנשארתי במועדון חם כמו מרמורק עם קהל מדהים ותומך. נקשרתי למקום ובעבודה קשה אני מאמין שנצליח גם בליגה הלאומית".

ל"ערים" נודע כי השוער עידו לוי צפוי שלא להמשיך בקבוצה. לוי שהיה אחד השחקנים המצטיינים בעונת העלייה שותף ב-29 משחקים בליגה א' דרום, ובמקומו צפוי לחתום שוער זר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר