סהר לוי (צילום: לירן דורף)
סהר לוי (צילום: לירן דורף)

נס ציונה חזרה לנצח. שעריים סיימה בתיקו מול בית"ר כפר סבא

מוליכת הטבלה חזרה לנצח ושמרה על פער 9 נקודות בפסגה. שעריים ממשיכה להיחלץ מהתחתית עם משחק שני ללא הפסד

פורסם בתאריך: 25.2.18 09:15

-->

המחזור ה-21 של ליגה א' דרום זימן לסקציה נס ציונה קרב צמרת מול ירמיהו חולון, כשברקע ההפסד מהמחזור הקודם והחשש מצמצום הפער בפסגה. עופר טסלפפה וחניכיו ידעו שכל תוצאה פרט לניצחון תוביל לפתיחת המאבק על המקום הראשון.

נס ציונה נאלצה להסתדר במשחק ללא הקפטן סהר לוי, שקיבל מנוחה בעקבות העומס שהיה עליו בחודש האחרון. 300 צופים שהגיעו מנס ציונה ראו את הכתומים כובשים כבר בדקה העשירית, כשנאור סבג סיים מבצע אישי נהדר שהחל במחצית המגרש. בתחילת המחצית השנייה, בדקה ה- 53, מלך השערים של הליגה יוסי אסייג הכפיל את התוצאה ו-5 דקות מאוחר יותר היה זה מאור אסור, אקס נס ציונה, שצימק ל-2:1 אחרי טעות קשה בהגנת האורחים. השער הזה הלחיץ מעט את האורחים, אך בסיום נס ציונה מנצחת ושומרת על פער 9 הנקודות מהשנייה בטבלה מכבי יבנה.

בחלק התחתון של הטבלה, מכבי שעריים ממשיכה לצבור נקודות והיא סיימה את משחק הבית מול בית"ר כפר סבא שבמקום הרביעי עם תיקו 1:1. אחרי מחצית ראשונה מאופסת ושער חוקי שנפסל לשעריים, עומר בן שאנן העלה את הכחולים ליתרון בדקה ה-67. המקומיים החזיקו מעמד בדיוק 6 דקות, עד שספגו את שער השוויון מרגלי רועי הררי. בדקה ה-82 כפר סבא נותרה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של ניר שמש, אך שעריים לא ניצלה זאת והסתפקה בחלוקת נקודות בסיום, שמציבה אותה במקום ה-12 עם 26 נקודות. במחזור הקרוב תצא הקבוצה למחשק חוץ מול הפועל אזור שלה 28 נקודות והיא במקום העשירי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר