מגרש מכבי שעריים המחודש
מגרש מכבי שעריים

שעריים איבדה נקודות חשובות. נס ציונה כבר ב-12 נקודות פור בצמרת

מכבי שעריים איבדה נקודות קריטיות בתיקו ביתי מול ירמיהו חולון. סקציה נס ציונה המשיכה ברצף הניצחונות עם 2:0 קליל מול האחרונה בטבלה והגדילה את הפער בפסגה

פורסם בתאריך: 11.2.18 11:06

-->

מכבי שעריים לא מצליחה לייצר מומנטום שיוציא אותה ממאבקי התחתית. בסוף השבוע הקבוצה מרחובות נעצרה בביתה, כשסיימה בתיקו 1:1 את משחקה מול ירמיהו חולון.

המקומיים היו טובים יותר ובתמיכתו של הקהל הביתי לחצו מהפתיחה במטרה להשיג שער יתרון. רגע לפני הירידה למחצית זה גם קרה, ושעריים עלתה ל-1:0 משער של תום מדהלה. במחצית השנייה שעריים נרגעה והאורחים עלו למשחק אגרסיביים יותר. בדקה ה-58, לאחר ערבוביה ברחבת שעריים, רועי דיין היה במקום הנכון כדי לאזן את התוצאה. אז המשחק גם הפך לאגרסיבי יותר מצד שעריים, ובדקה ה-75 השופט שלף צהוב שני מהיר למאור חלבי בעקבות חילופי דברים. למרות היתרון המספרי חולון לא הצליחה לכבוש את השני ובסיום חלוקת נקודות שמשאירה את שעריים בקרבת התחתית הבוערת.

בתום המחזור ה-19 השערוקים נמצאים במרחק 6 נקודות מהמקום המוביל לליגה ב', כאשר בשבוע הבא מצפה להם משחק חשוב ביותר אצל הפועל כפר שלם.

 

בפסגת ליגה א' דרום, במחזור שבו רוב היריבות בצמרת איבדו נקודות, סקציה נס ציונה המשיכה בשלה עם ניצחון 2:0 במשחק הקצוות מול הפועל הוד השרון. בכך הסקציה הגדילה את הפער בפסגה ל-12 נקודות על פני מכבי יבנה השנייה, והכתומים כבר יכולים לקרר את השמפניות בדרך לליגה הלאומית.

300 אוהדים הגיעו מנס ציונה למגרש בהוד השרון וראו שליטה מוחלטת של קבוצתם, שגם בהילוך שני הצליחה לנצח את האחרונה בטבלה. נס ציונה פתחה חזק ועלתה ליתרון כבר לאחר 20 דקות משער של גיא עובדיה. גם המחצית השנייה הייתה בשליטת האורחים ורבע שעה לסיום התקפה נהדרת של נס ציונה מצאה את הקפטן סהר לוי מעביר כדור טוב ליוסי אסייג, שקבע את תוצאת המשחק.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר