מכבי רחובות (צילום: אורי שחר)
מכבי רחובות (צילום: אורי שחר)

ניצחון גדול למכבי רחובות על מכבי קרית גת

חניכיו של אבנר יאור לא פתחו את המשחק היטב, אבל חצי שני מצוין הסתיים ב-108:101

פורסם בתאריך: 7.2.18 08:01

-->

מוליכת הליגה הלאומית בכדורסל, מכבי רחובות, שנמצאת במאזן נהדר של 14 ניצחונות ו-3 הפסדים, השיגה אמש (ג') ניצחון חשוב במשחק הצמרת מול מכבי קריית גת, 108:101, במשחק חוץ במסגרת המחזור ה-17. קרית גת סומנה מתחילת העונה כמועמדת מספר אחת לעלייה, אלא שבעקבות הניצחון המרשים ביססה רחובות את האחיזה שלה במקום הראשון. מלבד הניצחון נהנים הרחובותיים מהפסדיהן של הפועל באר שבע ושל הפועל גליל-עליון, כך שלמעשה מתוך קבוצות הצמרת רק אליצור קרית אתא סיימה את המחזור עם ניצחון.

במחצית המשחק מול קרית גת ירדה רחובות בפיגור של שש הפרש, אך הרבע השלישי היה כולו שלה עם ניצחון 34:18. משם החניכים של אבנר יאור לא הרפו עד לסיום. מרכוס רלפורד סחף את האורחים עם 27 נקודות ונעזר ב- 24 נקודות של אליאב אוחנון. אלונזו קולמן, שחזר לשחק אחרי שהחלים מפציעה, קלע 8 נקודות משלו.

מאמן הקבוצה אבנר יאור אמר בסיום: "משחק קבוצתי טוב מאוד במחצית השנייה עזר לנו להביא לביטוי את היכולות של מרבית השחקנים שלנו. השטף ההתקפי והנעת הכדור המהירה הביאה אותנו לזריקות טובות. הקצב היה גבוה ובהתאם גם כמות הנקודות הכללית, אך עדיין אנו צריכים להקפיד להגביל את היריב בצורה טובה יותר. אתמול זה היה פחות טוב מהבחינה הזו אך עבודת הצוות והרצון להכריע עזרה לנו מאוד".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר