עופר טסלפפה (צילום: מני בן ארי)
עופר טסלפפה (צילום: מני בן ארי)

סקציה נס ציונה הגדילה את הפער בצמרת. שעריים התאוששה על חשבון הוד השרון

עופר טסלפפה: "בשנה שעברה על משחקים כאלה נפלנו ובסוף זה עלה לנו ביוקר. הסיבוב השני יהיה הרבה יותר קשה"

פורסם בתאריך: 4.2.18 10:56

-->

שמחה גדולה הייתה בסוף השבוע בקרב אנשי ואוהדי נס ציונה. הקבוצה אמנם לא הציגה משחק גדול מול הפועל מחנה יהודה, אך הצליחה לכבוש שער בודד, לשמור על היתרון עד לסיום ובכך להגדיל את הפער בצמרת ל-10 נקודות, בעקבות תוצאת תיקו של השנייה בטבלה מכבי יבנה.

500 צופים הגיעו בצהרי שישי לאצטדיון בנס ציונה. המשחק נפתח בלחץ מאסיבי של הכתומים, שהניעו כדור וחיפשו את השער. ההזדמנות הממשית הראשונה הייתה בדקה ה-19, כשהקפטן סהר לוי העלה כדור קרן מימין היישר לראשו של אסף חקאק. זה נגח מחמישה מטרים היישר לגופו של השוער. דקה חלפה ושוב היה זה סהר לוי שבפריצה נהדרת מאגף שמאל העביר כדור רוחב ליוסי אסייג, אסייג השתהה בתוך הרחבה ואיבד את הכדור. בדקה ה- 24 זה כבר נכנס. קשרה של נס ציונה, נאור סבג, מצא את יוסי אסייג בכדור עומק בתוך הרחבה, והפעם החלוץ לא התבלבל ומשבעה מטרים קבע 1:0 למקומיים.

בניגוד למשחקים קודמים, דווקא אחרי כיבוש השער נס ציונה נעלמה והפסיקה את הלחץ שמאפיין אותה השנה. השליטה במרכז השדה התאזנה וגם לכל אורך המחצית השנייה המשיכה נס ציונה להציג משחק נרפה. מאמן הקבוצה, עופר טסלפפה הבחין בעייפות הניכרת על שחקניו ושלח למערכה את גיא עובדיה ואופיר חמו שחזר מפציעה. עד לסיום התוצאה לא השתנתה וה-1:0 הקטן הזה הפך לגדול עם היוודע התוצאה של מכבי יבנה.

עופר טסלפפה אמר בסיום: "משחק לא הכי טוב שלנו, אבל מה שחשוב זה שניצחנו. בשנה שעברה על משחקים כאלה נפלנו ובסוף זה עלה לנו ביוקר. אנחנו שמחים שהפער גדל אבל זה ידרוש מאתנו להמשיך לעבוד קשה ולהיות דרוכים. הסיבוב השני יהיה הרבה יותר קשה".

בתחתית הטבלה, מכבי שעריים אירחה בסוף השבוע בביתה את הפועל הוד השרון המפורקת. שעריים אמנם לא הציגה יכולת משכנעת, אך עמדה בציפיות וניצחה את האורחת מהמקום האחרון בתוצאה 2:0. איתי בן הרוש העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-15, ודניאל טסאו הכפיל בדקה ה-64 והעניק לקבוצתו 3 נקודות יקרות להמשך מאבקי ההישרדות בליגה. האוהדים, שבמשחק הקודם דרשו מהמאמן שלומי עמר להניח את המפתחות, התרכזו הפעם בעידוד הקבוצה.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר