התעמלות קרקע במרכז תנופה
התעמלות קרקע במרכז תנופה

המגזר הדתי ברחובות מקים נבחרת התעמלות קרקע

30 ילדות בחוגי רשת חוויות פתחו לראשונה שלוש קבוצות התעמלות קרקע במרכז תנופה

פורסם בתאריך: 30.1.18 06:59

-->

30 ילדות המשתייכות למגזר הדתי ברחובות, אשר משתתפות בחוגי רשת חוויות בעיר, פתחו לראשונה שלוש קבוצות התעמלות קרקע במרכז "תנופה". זאת כחלק מהשאיפה להקים בתוך כחצי שנה נבחרת התעמלות קרקע ומכשירים.

עד כה התקיימו שלושה מפגשים לשלוש הקבוצות, מגילאי גן ועד כיתה ו', הפועלות באופן מותאם לאורח החיים הדתי מסורתי, לרבות תחרויות מתוכננות לקבוצות בנות בלבד וקבוצות ארציות בליגה הדתית.  בעוד כחצי שנה, בהתאם להתקדמות הקבוצות, צפויות הבנות להתחיל את לימודי התעמלות המכשירים וכאמור לפתח נבחרת רחובותית.

עינב שטיינברג, מנהלת החוג, היא בעלת תואר ראשון במחול מטעם האקדמיה למחול ומאמנת מנוסה שבעצמה חיה את ההתעמלות מגיל ארבע. "שיעורי ההתעמלות מחזקים את הגוף, מפתחים קואורדינציה ושיווי משקל ומביאים לשיפור היכולת בתחום", היא אומרת. "מעבר לכך, השיעורים מלמדים מיומנויות אישיות משמעותיות כמו התמודדות עם קושי ופחד, הקשבה לגוף, התנהגות בקבוצה, פיתוח משמעת עצמית ואמונה ביכולת האישית. השיעורים מביאים לתחושת סיפוק ומיצוי היכולת".

התעמלות קרקע במרכז תנופה

התעמלות קרקע במרכז תנופה

 

מירי בלוי, רכזת חוגים במרכז תנופה: "בחוג יתנסו הילדות בפעילות גופנית מאתגרת ומהנה וילמדו מונחים גופניים לא שגרתיים, כמו: הליכה על הידיים, גלגולים, גשרים ובהמשך גם אקרובטיקה מתקדמת דוגמת פליק פלק וסלטה".

החוג מתקיים במרכז חוויות "תנופה" והוא מותאם לכל הילדות. לא נדרש ניסיון קודם. להרשמה ניתן ליצור קשר עם מירי בלוי בטל': 0525769944 או עם עינב שטיינברג בטל': 0524228685.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר