שלומי עמר
שלומי עמר

הסקציה התאוששה על חשבון שעריים. האוהדים קוראים לפטר את שלומי עמר

אחרי ההפסדים הראשונים העונה, בליגה ובגביע, נס ציונה גברה 4:0 על מכבי שעריים וסיבכה אותה בתחתית. בסיום המשחק קראו אוהדי שעריים למאמן שלומי עמר להתפטר

פורסם בתאריך: 28.1.18 10:45

-->

בסקציה נס ציונה הגיעו למשחק מול מכבי שעריים במצב רוח שונה מהרגיל, אחרי שני הפסדים – הראשון מול בקעת הירדן בליגה והשני  במסגרת גביע המדינה מול הפועל רעננה. למזלם, היריבה שניצבה מולם לא היוותה יריב של ממש והחזירה לכתומים את הביטחון בלי יותר מדי מאמץ.

300 אוהדים הגיעו במוצאי שבת לאצטדיון בנס ציונה, במזג אוויר אירופאי. הקהל ראה את יוסי אסייג ממשיך לבסס את עצמו כמלך השערים של ליגה א' דרום, עם צמד שערים תוך שמונה דקות, שסגר למעשה את הסיפור כבר במחצית הראשונה. במחצית השנייה, שהייתה העתק של זו הראשונה עם שליטה מוחלטת של המקומיים, אסף חקאק כבש את השלישי בדקה ה-69, והרכש החדש של נס ציונה, מור חוזז, התכבד בשער הרביעי דקה לפני תוספת הזמן וקבע את תוצאת הסיום 4:0.

בעקבות התבוסה שעריים מסתבכת במאבקי תחתית והיא קרובה אל הקו האדום המוביל בסיום העונה לליגה ב'. האוהדים החלו לאבד סבלנות וקראו להנהלת הקבוצה לפטר את המאמן שלומי עמר. ההנהלה מצידה מבהירה כי לא רק שהוא לא יפוטר, אלא שעל פי חומר השחקנים והמגבלות הכלכליות הוא המינוי הנכון.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר