קבלת הפנים לאלופי השחמט בלשכת ראש העיר
קבלת הפנים לאלופי השחמט בלשכת ראש העיר

רחמים מלול ערך קבלת פנים חגיגית לאלופי המדינה בשחמט

נבחרת בית הספר לשחמט ברחובות היא נבחרת הילדים והנוער החזקה בישראל, ובתחרויות בינלאומיות רבות היא הקבוצה היחידה המייצגת את ישראל. ראש העיר רחמים מלול נתן להם את הכבוד המגיע להם בלשכתו

פורסם בתאריך: 22.1.18 15:07

-->

במשחק הגמר של ליגת העילית לנוער בשחמט, שנערך ב-31.12.17, גרפה נבחרת קבוצת הנוער העירונית של רחובות את כל הנקודות בניצחון מרשים וזכתה גם השנה בגביע המדינה. השבוע הגיעו בני הנוער והוריהם ללשכת ראש העיר ובידם הגביע. מלבד ראש העיר רחמים מלול, למפגש הצטרפו מנכ"ל העירייה דורון מילברג, מנהל בית הספר לשחמט אלכס פרידקין, חברי המועצה יפים זאיקה וד"ר מרה קנבל, וכן מנהלת המחלקה לקליטת עליה בלה ברג.

נבחרת בית הספר לשחמט ברחובות היא נבחרת הילדים והנוער החזקה בישראל, ובתחרויות בינלאומיות רבות היא הקבוצה היחידה המייצגת את המדינה. במהלך קבלת הפנים ערכו אמני השחמט הצעירים הכרות עם ראש העיר וסיפרו על עצמם, כשחלקם כבר מוכרים כאמני שחמט וחלקם מועמדים להיות אמני שחמט רשמיים.

ראש העיר מלול סיפר להם כי בעבר היה משחק יותר שחמט והיום, בשל תפקידו, הוא עסוק מכדי לשחק, אך הוסיף בחיוך כי "גם הפוליטיקה היא סוג של שחמט". הנערים סיפרו כי השחמט מסייע להם להצליח בלימודים בשל שיפור הזיכרון ושיפור יכולות נוספות כגון קור רוח, שליטה ועמידה במצבי לחץ.

קבלת הפנים לאלופי השחמט בלשכת ראש העיר

קבלת הפנים לאלופי השחמט בלשכת ראש העיר

גילאי שחקני הנבחרת נעים בין 12-17 שנים, והם תלמידי קציר, דה שליט וכפר הנוער יוהנה ז׳בוטינסקי. בנבחרת זו משחקת מישל קטקוב, הנערה היחידה בקבוצה, אלופת אירופה לבנות עד גיל 15, וכן אלכסנדר זלטין שהיה סגן אלוף העולם עד גיל 11, מקום שלישי באירופה ועוד. נערי הנבחרת מתאמנים כיום בליגת העל של השחמט בישראל, שבה משחקים מבוגרים.

בית הספר לשחמט ברחובות, שהצמיח את נבחרת השחמט, מונה כיום כ-85 ילדים.

ראש העיר רחמים מלול: "בית הספר לשחמט מביא גאווה וכבוד לעיר רחובות, ואני קורא לילדים ובני נוער נוספים להצטרף להצלחה. אנו מוסיפים לתמיכה בו מדי שנה, כך שבשנים האחרונות התקציב גדל פי עשר. אנחנו מאמינים בכם. תמשיכו לעשות חיל ואנו נמשיך לתמוך בכל דרך אפשרית".

חבר המועצה יפים זאיקה, מחזיק תיק הקליטה: "מזה מספר שנים ראש העיר מלווה אותנו ואף פעם לא השיב אותנו ריקם בכל בקשה לסיוע ותמיכה. אני מודה לרחמים מלול ולראש האגף המוניציפלי, דודי אשכנזי".

ד"ר מרה קנבל, שהקימה בעבר את בית הספר כמחזיקת תיק הקליטה, ציינה: "אני שמחה שהפרויקט שהתחלתי לפני שנים נושא פרי . התחלנו משבעה ילדים ובנינו בית ספר מפואר. זו הצלחה לעיר רחובות".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר