כדורגל (צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE)
צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE

אבי קינד ומתן דיל מבקשים להגדיל את תקציב הספורט ההישגי ברחובות

במכתב ששלחו השניים לראש העיר רחמים מלול הם מציינים: "סכום של 3 מיליון שקלים יזניק את העיר רחובות לקדמת הבמה הספורטיבית"

פורסם בתאריך: 8.1.18 09:11

-->

חבר מועצת רחובות אבי קינד, וסגן ראש העיר מתן דיל, נחשבים לשניים מחברי המועצה שיותר מחוברים לספורט המקומי. הדבר בא לידי ביטוי הן בגיוס כספים למען קבוצות מקומיות (אבי קינד אף משמש כספונסר באמצעות העסק שלו – עוגות דה לה פה) והן בהגעה פיזית למגרשים על מנת לעודד ולתמוך בקבוצות השונות.

מיקי ברקוביץ' ואבי קינד

אבי קינד ומיקי ברקוביץ' במהלך משחק של מכבי רחובות

 

השבוע שלחו השניים מכתב לראש העיר רחמים מלול, ובו בקשה להגדיל את תקציב הספורט ההישגי ברחובות. בין היתר מצוין במכתב: "האהבה לספורט חוצה קבוצתיות, מגזרים וגיל. העיר רחובות, בראשותך, הגדילה את תקציב הספורט בשנים האחרונות ומבינה את חשיבות ההשקעה בתחום זה, לרבות הקמת מתקנים ופיתוח תשתיות ספורט. היום, יותר מבעבר, ברור לכולם שספורט הוא כלי חינוכי, ערכי ומשמעותי ממעלה ראשונה ומקור גאווה עירוני. ספורט זה תרבות ובהרבה מובנים פעילות מחלקות הנוער של הספורט משלימות את פעילות תנועות הנוער. יחד הם מהווים שלם הגדול מסך חלקיו. בהמשך לכך ולאחר בדיקה מעמיקה ומחקר בעיריות אחרות המשקיעות בספורט, נראה כי רחובות נותרה מעט מאחור בתחום הספורט ההישגי. כפועל יוצא, אנו מבקשים לאשר בתקציב 2018 סכום של 1 אחוז מהתקציב השנתי לטובת הספורט ההישגי, בדומה לרשויות שבדקנו. מבדיקה שקיימנו עולה כי מדובר בסכום של 3 מיליון שקלים שיתווספו לתקציב סל תמיכות ומענקים לאגודות הספורט השונות".

מתן דיל ושחקני הפטאנק הרחובותיים

מתן דיל ושחקני הפטאנק הרחובותיים

 

עוד מוסיפים קינד ודיל במכתבם: "למותר לציין כי תקציב זה יזניק את העיר רחובות לקדמת הבמה הספורטיבית, מחד יסמן לבני הנוער שלנו את חלונות הראווה אליהם הם אמורים לשאוף, ימנע שוטטות, שעמום ובטלה, ומאידך יעשיר את יומם בתכנים חשובים של עבודת צוות, הישגיות, שאיפה למצוינות, חינוך לספורט וערכים".

בסיכום דבריהם מציינים השניים: "לטעמנו, תקציב 2018 ללא התוספת המבוקשת לא יגלם את שאיפותינו ואנו מבקשים להציף בקשה זו על סדר יומה של המועצה במסגרת דיוני התקציב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר