אליפות המדינה לנוער בשחמט
אליפות המדינה לנוער בשחמט

קבוצת השחמט העירונית לנוער זכתה באליפות המדינה זו השנה השנייה ברציפות

תלמידי בית הספר העירוני לשחמט, בחסות מחלקת הקליטה של עיריית רחובות, זכו בניצחון מוחץ בגמר על קבוצה מרמת גן

פורסם בתאריך: 8.1.18 08:17

-->

שחקני קבוצת הנוער של בית הספר העירוני לשחמט ברחובות, בהובלת אלכס פרידקין, זכו גם השנה באליפות המדינה – שנה שנייה ברציפות. השחקנים שאחראיים על ההישג הם דוד גורודצקי, יאיר פרחוב, אלכס זלטין ומתן גורודצקי. במשחק הגמר של ליגת העילית לנוער, גרפו החמישה את כל הנקודות בדרך לניצחון המרשים.

מנהל בית ספר העירוני לשחמט, אלכס פרדקין: "אנו שמחים על ההישג הגדול של קבוצת הנוער בבית הספר העירוני לשחמט, ואין ספק שהקבוצה תמשיך ותביא תארים נוספים. כל שחקנינו הם מתחת לגיל 18 ולכן גם בשנה הבאה הם ישחקו באותו הרכב. גם הקבוצה השנייה של בית הספר, המונה את השחקנים אורן קרת, יגור סטוליארסקי, מישל קטקוב, אדר גלייזר ואדם שיינן, זכתה בבכורה בליגה הארצית ועלתה לליגה העילית לנוער. אני מודה לראש העיר רחמים מלול על התמיכה בית הספר לשחמט".

 

שנת 2017 הייתה הישגית במיוחד לתלמידי בית הספר לשחמט: מישל קטקוב זכתה בתואר אלופת אירופה לתלמידות עד גיל-15, הנבחרת שיחקה באליפות אירופה לנבחרות עד גיל-18, הייתה הנבחרת היחידה שהורכבה משחקני אותו בית ספר וזכתה במקום מכובד בטבלה, כאשר היא מקדימה 11 נבחרות נוער לאומיות אחרות. בתחרות בינלאומית לשחמט מהיר שנערכה בהרצליה, דוד גורודצקי הגיע לתוצאה פנטסטית חסרת תקדים של 9.5 מתוך 11 נקודות, ללא הפסד בכל מהלך המשחק. בשנה שעברה אף השתתפה נבחרת הצעירים בהופעת בכורה בליגה הלאומית לבוגרים ונתנה פייט הולם לקבוצות של שחקנים בעלי שם עולמי.

ראש העיר רחמים מלול: "הישגי קבוצת הנוער בשחמט ובית הספר העירוני לשחמט בכלל הם מקור גדול לגאווה, ואני קורא לילדים ובני נוער נוספים להצטרף ולהגיע ללמוד שחמט במוסד עתיר ניסיון ומעוטר בפרסים והישגים".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר