עופר טסלפפה (צילום: מני בן ארי)
עופר טסלפפה (צילום: מני בן ארי)

עופר טסלפפה: "כיף לנצח קבוצה מליגת העל, אבל חשוב שנזכור את המטרה הכי חשובה שלנו – הליגה"

רבים ראו זאת כהפתעה הגדולה של סיבוב ח' בגביע המדינה, אך מי שעוקב מקרוב אחר ליגה א' דרום יכול להבין שהדחתה של בני סכנין על ידי הסקציה נס ציונה היא ממש לא מקרית

פורסם בתאריך: 7.1.18 08:44

-->

מוליכת ליגה א' דרום, הסקציה נס ציונה, גברה ביום חמישי על בני סכנין בתוצאה 2:0 ועלתה לשמינית גמר גביע המדינה. מבחינת הכתומים מדובר בסוג של נקמה ספורטיבית, לאחר שהם הודחו על ידי סכנין באותו שלב בגביע לפני שתי עונות, עם 5:4 בדו קרב פנדלים לאחר 0:0 בתום 120 דקות.

במשחק הנוכחי 700 צופים, רובם מנס ציונה, הגיעו לצפות בהתמודדות. המקומיים פתחו את המשחק בסערה וכבר בדקה ה-3 הקפטן סהר לוי כבש שער נהדר בכדור חופשי שהלך ישירות לפינה השמאלית. בדקה ה-43, לאחר שליטה ברורה של נס ציונה, רביד אשר שלח כדור ארוך לסהר לוי שמצא את עצמו חופשי וממרחק של 25 מטרים ירה כדור חד ועוצמתי לקורה הימנית ולרשת של סכנין.

סהר לוי (צילום: אלי שמואלי)

סהר לוי (צילום: אלי שמואלי)

 

במחצית השנייה נותרה סכנין בעשרה שחקנים. זה קרה בדקה ה-65, כאשר החלוץ דניאל בלומנפלד נשלח בכדור ארוך ונותר לבדו מול השוער מחמוד קנדיל. זה יצא אל מחוץ לרחבת ה-16, עצר את הכדור בידו והורחק בכרטיס אדום.

סהר לוי אמר בסיום המשחק: "זה כיף גדול. עשינו ניצחון גדול מול קבוצה חזקה מליגת העל. ההרגשה מעולה. מגיע לשחקנים כל הכבוד, השקענו מאמץ אדיר ועופר טסלפפה ואייל ברוך הכינו אותנו בצורה מצוינת למשחק".

המאמן המאושר, עופר טסלפפה, הוסיף: "אני מאוד שמח מהניצחון. השחקנים והצוות המדהים שלי עשו עבודה קשה מאוד. כיף לנצח קבוצה מליגת העל, אבל חשוב שנזכור את המטרה הכי חשובה שלנו וזו הליגה".

בשמינית גמר גביע המדינה, תצא סקציה נס ציונה למשחק חוץ נגד הפועל רעננה.

בסוף השבוע גם הפועל מרמורק נכנסה לסיבוב ח' של גביע המדינה ואירחה באצטדיון רמלה את הפועל כאוכב מהמחוז הצפוני בליגה ב'. האורחים הובילו משער של הבלם בדקה העשירית, אך לא הצליחו להחזיק מעמד מול מרמורק שהתעשתה במחצית השנייה משערים של גיא משפתי (64) וניראל מחפוד (85, 96) שקבעו 3:1 בסיום.

במסגרת שמינית הגמר, הפועל מרמורק תצא למשחק חוץ נגד בית"ר ירושלים. עבור בעלי הקבוצה אייל גולן מדובר ביותר ממשחק, שכן הוא ידוע כאוהד שרוף של הקבוצה מהבירה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר