עו"ד מתן דיל
עו"ד מתן דיל

מכבי שעריים בדרך לרכישה

גורמים המקורבים לקבוצה, ביניהם סגן ראש העיר רחובות מתן דיל, נמצאים במשא ומתן עם מספר משקיעים

פורסם בתאריך: 19.6.17 16:17

-->
לאחר שירדה לליגה א׳ ובאחרונה חזרה לידי האוהדים, החלו בימים האחרונים גורמים המקורבים למכבי שערים, וביניהם סגן ראש העיר רחובות מתן דיל, שקיבל את המנדט לכך, לחפש משקיע או קבוצת משקיעים שתכניס את היד לכיס ותרכוש את הקבוצה ואת אחזקותיה במקומו של איש הנדל״ן אלדד פרי שהודיע על סיום תקופת הבעלות על הקבוצה והחזרתה לידי האוהדים.
לעיתון "ערים" נודע על כך שכבר ישנם מספר משקיעים פוטנציאליים שנמצאים בימים אלה במגעים עם ראשי הקבוצה ועם דיל.בין היתר נערכה פנייה לכמה אנשי עסקים בעלי ממון רב מאזור השפלה, שבוחנים כעת את הדברים. על פי ההערכות, משקיע שיהיה מוכן לשים כמיליון שקלים בכל אחת משלוש העונות הקרובות יקבל בעלות על הקבוצה ועל הנכסים הפיזיים והתדמיתיים שלה. אלדד פרי החזיר לאוהדים את הקבוצה ללא הגיבנת הכלכלית שהיא משכה במשך שנים, ולמעשה הקבוצה כעת נמצאת ללא כל חובות ועם שני מגרשים, אחד יותר ממה שהיה בטרם הגיע פרי לקבוצה.
מתן דיל: ״למכבי שעריים יש היסטוריה ומסורת, איכות והיקף של קהל שלא נופל מקבוצות רבות בליגת העל. ולראייה – אלפי האוהדים המסורים שהולכים אחריה לכל מגרש, בכל מזג אוויר במשך שנים. מגיע לקבוצה הזאת לחזור למרכז הבמה ועל כך אנחנו עובדים עכשיו, יחד עם האוהדים, ובמקביל עושים מאמצים רבים לאיתור משקיע פוטנציאלי שייקח על עצמו את ניהול הקבוצה הבוגרת וימשיך את הפעילות של אלדד פרי במחלקות הנוער המעולות של הקהילה בעיר״.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר