מכבי רחובות (צילום: אורי שחר)
מכבי רחובות (צילום: אורי שחר)

רון וורוטיצקי: "ננסה ללכת צעד אחד יותר מבעונה שעברה"

במכבי רחובות החלו לגבש את הסגל לעונה הבאה עם רכש ראשון בדמותו של עודד שעשוע שהוביל בעונה האחרונה את הוד השרון לחצי גמר הפלייאוף. היו"ר רון וורוטיצקי: "נבנה קבוצה קשוחה ולוחמת"

פורסם בתאריך: 20.6.17 10:10

-->

קבוצת הכדורסל של מכבי רחובות החלה להתכונן לעונה הבאה, כאשר מי שימשיך לעמוד על הקווים הוא מאמן הקבוצה אבנר יאור שיסגור בה שנה שלישית ברציפות, מהן שתי עונות בליגה השנייה. בעונה החולפת יאור הוביל את העולה החדשה למאזן מרשים של 16 ניצחונות מול 10 הפסדים, בדרך להעפלה לפלייאוף מהמקום השישי. ברבע הגמר הקבוצה הודחה על ידי הפועל באר שבע המנוסה עם 2:0.

"אני שמח מאוד להמשיך במועדון את הדרך שהתחלנו, ונהנה לעבוד עם האנשים המקומיים אשר מלאים בתשוקה ורעב לבנות את העתיד של הכדורסל בעיר", סיפר יאור. "נמשיך להתפתח בעונה הבאה במטרה להוות מוקד לשחקנים צעירים ומוכשרים לצד שחקנים מנוסים ומובילים, כך שנוכל להתחרות היטב בכל משחק בליגה".

בגזרת הסגל המאמן זוכה לסמן וי ראשון הקיץ, ומצרף לשורות הקבוצה את אחד השחקנים הוותיקים בליגה, עודד שעשוע, שהוביל בעונה האחרונה את מכבי הוד השרון לחצי גמר הפלייאוף. שעשוע, בן ה-35 סיים את העונה עם 11.8 נקודות בממוצע למשחק והוסיף 4.4 אסיסטים. שעשוע סיים את אחת העונות המוצלחות שלו בקריירה בחלק ההתקפי, כשבשתי הזדמנויות חצה את מחסום 30 הנקודות. הוד השרון סיימה את העונה הסדירה במקום השמיני אך הדיחה בשלב רבע גמר הפלייאוף את עירוני רעננה שסיימה ראשונה.

שעשוע אמר לאחר החתימה: "אני מאוד שמח על ההזדמנות לשחק בעונה הקרובה במכבי רחובות. שמעתי רק דברים טובים על המועדון ואני מאחל לנו עונה שמחה ובריאה".

רון וורוטיצקי, יו"ר המועדון: "עודד הוא השחקן הראשון שמצטרף אלינו הקיץ ואני בטוח שעם הניסיון והיכולת שלו הוא יוביל אותנו להשגת המטרות. גם השנה נבנה קבוצה קשוחה ולוחמת שתכוון להגיע לפלייאוף ולנסות ללכת צעד אחד יותר מבעונה שעברה".

שחקן נוסף שחתם בסגל המתגבש של אבנר יאור הוא יבגני חולודוב, המגיע מהפועל מגדל העמק. חולודוב גדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון ואף נכלל בסגל הקבוצה הבוגרת לפני מספר שנים. בעונת 2014/15 חתם בהפועל כפר סבא, אך לא זכה להזדמנויות וירד לליגה הארצית. לפני כשנתיים עשה קפיצת מדרגה גדולה כשחתם במכבי בת ים והיה לאחד משחקניה המשמעותיים בסגל, בעיקר בחצי השני של העונה.

יבגני חולודוב (צילום: באדיבות מכבי רחובות)

יבגני חולודוב (צילום: באדיבות מכבי רחובות)

יבגני חולודוב אמר לאחר החתימה: "אני מאוד נרגש להצטרף למשפחה הגדולה במכבי רחובות. שמעתי רק דברים טובים על הקבוצה. מחכה כבר שהעונה תתחיל ולפגוש את הקהל במגרשים".

מעבר לשעשוע וחולודוב, במכבי רחובות מתכוונים לשמור על מרבית הסגל מהעונה האחרונה. בסוף השבוע האחרון היה זה גור פורת שחתם לעונה נוספת, וגם לו זו תהיה העונה השלישית ברציפות במועדון. "אני שמח להמשיך במכבי רחובות עונה שלישית ברציפות", סיפר פורת. "כמו בשנתיים האחרונות גם העונה אנחנו מקווים לעשות עוד צעד לכיוון המקום שהמועדון הזה ראוי לו. לאוהדים אני יכול להגיד שההחלטה להישאר הייתה מאוד קלה, הרבה בזכותם ובזכות החוויות שהם העניקו לנו בעונה שעברה. אני בטוח שגם השנה הם יגיעו ומאח שיהיה לנו הרבה בהצלחה".

גור פורת (צילום: באדיבות מכבי רחובות)

גור פורת (צילום: באדיבות מכבי רחובות)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר