שחייני מכבי וייסגל עם הגביע
שחייני מכבי וייסגל עם הגביע

גביע ירושלים לשחייני מכבי וייסגל לראשונה בתולדות המועדון

הישג אדיר לשחייני מועדון השחייה המקומי "מכבי וייסגל רחובות" בתחרות "גביע ירושלים לצעירים"

פורסם בתאריך: 24.12.17 15:50

-->

לראשונה בתולדות מועדון השחייה הרחובותי "מכבי וייסגל רחובות", שחייני המועדון זכו במקום הראשון בדירוג הבנים ובדירוג הכללי ובמקום השני בדירוג הבנות בתחרות "גביע ירושלים לצעירים". בתחרות השתתפו קבוצות שחייה רבות מרחבי ישראל, כחלק מההכנה לאליפות ישראל לצעירים (גילאי 10-14) שתתקיים בעוד כחודשיים. שחייני המועדון המקומי זכו ב-13 מדליות אישיות וב-3 מדליות של קבוצות השליחים. בלטה בהישגיה שירה גמליי שקבעה שיא גילאי 11 חדש ב-100 מטר חזה (התוצאה הטובה ביותר שנקבעה אי פעם בישראל לגילה).

שחייני מכבי וייסגל עם הגביע

שחייני מכבי וייסגל עם הגביע

 

שחייניות מכבי וייסגל עם המדליות

שחייניות מכבי וייסגל עם המדליות

 

מועדון "מכבי וייסגל רחובות" הוא מועדון שחייה ותיק ברחובות. מתאמנים בו למעלה מ-400 שחייינים מגילאי 5 ועד לשחייני המאסטרס. מרכז המועדון הוא ב"מרכז פיס לספורט ונופש וייסגל רחובות", שנפתח מחדש לפני כשנתיים לאחר שיפוץ והשקעה כספית של עיריית רחובות ומפעל הפיס. בעזרת התמיכה מטעם עיריית רחובות, אותה מרכז סגן ראש העיר מתן דיל, ובזכות צוות המאמנים שהתרחב, ההישגים לא מאחרים לבוא.

גיא שחר, המאמן הראשי של המועדון, מסכם את ההצלחה בתחרות: "זהו צעד נוסף בדרך הארוכה בה התחלנו עם החזרה לבריכת וייסגל. בשנה שעברה סיימנו את התחרות במקום השלישי והשנה במקום הראשון. זהו הישג של השחיינים ושל המאמנים דרור תמיר, ליאור מרוז, דביר ארד וכרמל לוי. אנחנו שואפים להפוך את המועדון למוביל בישראל ולתת בית לשחייני העתיד של ישראל. התוצאות בהחלט מעודדות ואנו מציבים רף גבוה של ציפיות לקראת אליפות החורף לצעירים ואליפות החורף לנוער ובוגרים שתיערך השבוע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר