ניסן יחזקאל (צילום: ניר קידר)
ניסן יחזקאל (צילום: ניר קידר)

ניסן יחזקאל: "אם היינו כובשים מחצית מהמצבים שאנחנו מגיעים אליהם היינו צריכים להיות בצמרת"

הפועל מרמורק הייתה בדרך לסיים את משחק הליגה מול רמת השרון בתיקו, אך שער של עידן שריקי בדקה ה-87 עשה צדק וסידר לאדומים ניצחון שני ברציפות

פורסם בתאריך: 24.12.17 09:24

-->

הפועל מרמורק ניצחה בסוף השבוע את עירוני רמת השרון עם 1:0 קטן-גדול במשחק שנערך במסגרת המחזור ה-15 בליגה הלאומית. האדומים השיגו ניצחון שני ברציפות ו-6 הנקודות היקרות הללו נותנות לקבוצה מרחובות אוויר לנשימה במאבקי התחתית.

בפתיחתו של המשחק האורחים היו עדיפים, אך המתפרצות של האדומים היו מסוכנות וכבר בדקה ה-16 נרשמה הזדמנות מצוינת לעידן שריקי לעלות את קבוצתו ליתרון. 5 דקות לסיום המחצית הראשונה איציק אבושדיד חלף על פני שחקן הגנה ומול השוער בועט ליד הקורה והחוצה.

בפתיחת המחצית השנייה הסיפור היה קצת שונה. הפועל מרמורק התקשתה לסכן את שער האורחים ונדמה היה ששתי הקבוצות מעדיפות לסיים בתיקו נטול שערים. בדקה ה-85 האורחים נותרו בעשרה שחקנים וכעבור 2 דקות, בדקה ה-87, עידן שריקי ירה מ-20 מטר כדור שנעצר רק ברשת.

עידן שריקי חוגג עוד שער (צילום: יוסי סוריק)

עידן שריקי חוגג עוד שער (צילום: יוסי סוריק)

 

מאמן הקבוצה ניסן יחזקאל אמר בסיום המשחק: "חשוב שתהיה המשכיות. אני מאוד מאושר מהניצחון וזה ניצחון שחשוב להמשך הדרך. ההחמצות במחצית הראשונה זה משהו שמלווה את מרמורק מתחילת העונה, אנחנו מחמיצים המון ומקבלים מחמאות מכל השדרנים והפרשנים. אם היינו כובשים מחצית מהמצבים שאנחנו מגיעים אליהם היינו צריכים להיות בצמרת".

בשבוע הבא תפגוש מרמורק את נצרת עלית, במשחק שייפתח את הסיבוב השני בליגה הלאומית.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר