עופר טסלפפה (צילום: מני בן ארי)
עופר טסלפפה (צילום: מני בן ארי)

גם בנס ציונה כבר מודים כי הם בדרך לליגה הלאומית

מכבי שעריים חזרה למסלול הניצחונות עם 2:0 על מ.ס. דימונה. נס ציונה חזרה מכפר קאסם עם שלוש נקודות בדרך ללאומית

פורסם בתאריך: 17.12.17 15:24

-->

אחרי שני הפסדים רצופים, מכבי שעריים חזרה לנצח בסוף השבוע עם 2:0 חשוב על חשבונה של מ.ס דימונה. בכך מבססת את עצמה שעריים במרכז טבלת ליגה א' דרום ועוצרת את ההידרדרות שיכולה הייתה להוביל אותה לקרבו תחתית. במשחק מול דימונה 400 צופים פקדו את המגרש הביתי וסיפקו אווירה נהדרת ביציעים. בדקה ה-37 איתי בן הרוש פרץ באגף הימני והרים כדור לרחבה. בלם הקבוצה גיל נחום היה שם כדי לנגוח ולעלות את שעריים ליתרון.

במחצית השנייה האורחים מדימונה הפעילו לחץ, אך הגנת שעריים עמדה בו יפה. בדקה ה-60 נרשם האירוע הביזארי של המשחק, כשקשר דימונה ערן סויסה פגע בדניאל טסאו ללא כדור והורחק. האדום הזה הוציא את האורחים מריכוז וגם היתרון המספרי על המגרש עשה את שלו. 10 דקות לאחר מכן אותו טסאו מצא את הרשת, אך השער נפסל בטענת נבדל. בדקה ה-80 גם השופט לא לקח משעריים את הגול, ועומרי בן שאנן חתם את תוצאת המשחק מקרוב לאחר כדור רוחב של תום מדהלה.

הניצחון הזה העלה את שעריים למקום התשיעי בטבלת הליגה, ועם יכולת דומה וקצת יציבות בהמשך הדרך, גם פלייאוף עליון יכול לבוא בחשבון. בשבוע הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ קשה נגד השנייה בטבלה, מכבי יבנה, במשחק שיכול להעיד לאן פני הקבוצה.

 

ובעוד שעריים שומרת על חוסר יציבות, השכנה מנס ציונה ממשיכה להוביל את הטבלה בבטחה וללא מעידות. בתחילת העונה ידעו אנשי נס ציונה שאחד הקרבות הקשים שמחכים להם במהלך העונה יהיה המשחק בכפר קאסם, אותה מאמן האקס אוהד בוזגלו שמכיר את הכתומים היטב. רבים מאנשי הכדורגל שרוצים תחרותיות בליגה ציפו וקיוו לסוג של הפתעה, אך נס ציונה הראתה שהשנה היא בנויה מחומר אחר.

המשחק נפתח עם יתרון קל למקומיים, אך זה התפוגג ככל שעברו הדקות. בדקה ה-17 עלו האורחים מנס ציונה ליתרון עם כדור חופשי מ-30 מטר של סהר לוי, שניצל טעות קשה של השוער. המחצית השנייה הייתה העתק ישיר של זו הראשונה, רק שהפעם כפר קאסם הייתה המסוכנת. זה השתלם לה בדקה ה-65 כשקיבלה פנדל לאחר שמתן לוטטי הוכשל ברחבה. מי שלבש כתום בעונה שעברה לא התבלבל וקבע 1:1.

לאחר שער השוויון ניסו שתי הקבוצות להכריע את המשחק. אמנם כפר קאסם הייתה יותר מסוכנת, אך נס ציונה עקצה במתפרצת נהדרת כאשר גיא עובדיה העביר כדור ארוך ליוסי אסייג והאחרון לא התבלבל מול השוער וחתם את תוצאת המשחק.

שמחה גדולה נרשמה בקרב אנשי הסקציה נס ציונה, שהודו כי הם עשו צעד משמעותי אל עבר הליגה הלאומית. המאמן עופר טסלפפה אמר בסיום: "אני מאוד מרוצה מהניצחון. היה משחק שווה כוחות וניצחנו בזכות המחויבות שלנו. ניצחנו את כפר קאסם בבית האמיתי שלהם, וזה לא פשוט בכלל. העלייה עוד רחוקה, אבל אין ספק שעוד ניצחון ועוד ניצחון מקרב אותנו לשם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר