סהר לוי (צילום: אלי שמואלי)
סהר לוי (צילום: אלי שמואלי)

נס ציונה מציגה: מזל של אלופים עם שער ניצחון בדקה ה-90

הסקציה הראתה המון אופי כשהצליחה לנצח משחק קשה מול אזור. מכבי שעריים שוב מתקרבת לתחתית עם הפסד שני ברציפות

פורסם בתאריך: 10.12.17 14:28

-->

הסקציה נס ציונה התקשתה מאוד לנצח בסוף השבוע בביתה את הפועל אזור, שבאה מוכנה למשחק. 300 אוהדים הגיעו בצהרי יום שישי לאיצטדיון העירוני וצפו בכתומים פותחים את המשחק בלחץ על שער האורחים, במטרה לכבוש שער מהיר. בדקה ה- 13 השוער עמית שמש שלח כדור ארוך לסהר לוי, שהעביר כדור רוחב ליוסי אסייג. זה הגיע בריצה ובעט פנימה, אך השופט פסל את השער בטענת נבדל גבולי. המקומיים המשיכו להחזיק בכדור והיו בשליטה מוחלטת, כסהר לוי שלט במרכז השדה ויוסי אסייג היה זה שניסה לסכן בהתקפה. למרות השליטה, סגירה טובה של האורחים בהגנה הורידה את הקבוצות להפסקה ללא שערים.

המחצית השנייה נפתחה באופן דומה, כששוב נס ציונה חיפשה את השער ופתחה בלחץ מאסיבי על שערה של אזור. בדקה ה-48 גיא עובדיה גלגל את הכדור סמוך לקורה, וארבע דקות לאחר מכן סהר לוי כבר עבר את השוער, אך בלם האורחת הציל מהקו ומנע את שער היתרון. בדקה ה- 60 עוד רגע מעורר מחלוקת. סהר לוי בעט כדור חופשי שאותו קלט השוער, אלא ששחקני נס ציונה טענו שהכדור עבר את קו השער. הדגל של הקוון נשאר למטה והשופט הורה להמשיך במשחק.

כשנראה היה שנס ציונה הולכת לאבד שתי נקודות יקרות, הגיעה הדקה האחרונה למשחק. כדור קרן של סהר לוי עלה לתוך הרחבה, הכדור קפץ פעם אחת על הדשא והגיע לראשו של דניאל בלומנפלד שנגח מקרוב פנימה והשאיר את שלוש הנקודות בבית.

בשבוע הבא תצא מוליכת הטבלה למשחק חוץ מול מ.ס. כפר קאסם, אותה מאמן אקס הכתומים אוהד בוזגלו.

מאמן הקבוצה עופר טסלפפה אמר בסיום המשחק: "אני מאוד מרוצה מניצחון. הגענו להמון הזדמנויות, אך אנחנו צריכים להיות יותר שקטים בפעולה האחרונה. בשבוע הבא מצפה לנו משחק קשה מאוד בכפר קאסם מול קבוצה טובה מאוד ואנחנו ניערך בהתאם".

 

ובעוד נס ציונה דוהרת לליגה הלאומית, מכבי שעריים שוב מאבדת גובה ומרגישה את התחתית. בסוף השבוע התארחו הכחולים אצל מכבי קביליו יפו בשכונת התקווה. שעריים, שידועה בקהל הססגוני והגדול שלה, משכה הפעם פחות מ-100 אוהדים שעשו את דרכם מרחובות.

כבר בדקה השנייה למשחק דרשו בשעריים כדור עונשין מ-11 מטר, לאחר שדניאל טסאו חדר לרחבה והוציא כדור בחצי גובה. הכדור אמנם נגע ביד של אחד משחקני יפו, אך היד הייתה צמודה לגוף והשופט סימן בצדק להמשיך. המשחק המשיך בקצב טוב עם יתרון למקומיים שהיו דומיננטיים יותר, אך הם לא ממש סיכנו את שערה של שעריים. כל זאת עד לדקה ה-36, כקשר יפו שלח כדור עומק אלכסוני ליוסי סלליך שלא התבלבל מול רז רחמים והעלה את יפו ליתרון.

המחצית השנייה הייתה חלשה מאוד כשמצד אחד המקומיים הסתפקו ב-1:0 ומצד שני בשעריים לא הצליחו לנצל זאת והיו אנמיים מבחינה התקפית. האירוע היחיד שראוי לציון התרחש בדקה ה-69, כאשר המחליף איתי בן הרוש ניסה להגביה מ-30 מטר לעבר הרחבה, והכדור שינה מסלול ותעתע בשוער יפו שהצליח להדוף אותו בקצות האצבעות.

שעריים ניצבת במקום ה-11, שלוש נקודות בלבד מעל קרית גת שבמקום ה-15. במחזור הבא היא תארח את מ.ס. דימונה מהמקום ה-14, שלה שתי נקודות פחות, למפגש מסקרן וחשוב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר