סהר לוי (צילום: לירן דורף)
סהר לוי (צילום: לירן דורף)

קפטן הסקציה סהר לוי: "עשינו ניצחון גדול מול קבוצה מצוינת"

מוליכת ליגה א' דרום, סקציה נס ציונה, עשתה בסוף השבוע צעד משמעותי בדרך לליגה הלאומית עם ניצחון על השנייה בטבלה, מכבי יבנה. הפער בפסגה כבר עומד על 8 נקודות

פורסם בתאריך: 3.12.17 10:37

-->

סקציה נס ציונה בדרך הבטוחה לליגה הלאומית, אחרי שניצחה בסוף השבוע את מכבי יבנה בתוצאה 1:0 במסגרת משחק העונה. שחקניו של עופר טסלפפה היו טובים יותר מהמקומיים וניתן היה לראות שהניסיון והחיבור הקבוצתי שיחק תפקיד משמעותי.

הפתיחה הייתה שקולה ומלאת גישושים עבור שתי הקבוצות, אך נס ציונה ידעה להכות ראשונה ובדקה ה- 29 היה זה יוסי אסייג שניצל טעות בהגנת יבנה, ניצב מול שוער המקומיים והוכשל ברחבה. השופט לא היסס, סימן על הנקודה הלבנה וסהר לוי לקח את האחריות והעלה את קבוצתו ליתרון. שתי דקות לאחר מכן נס ציונה קיבלה כדור חופשי אלכסונית לשערה של יבנה. רביד אשר בעט נהדר וסחט הצלה גדולה של השוער. הכתומים המשיכו לתקוף וארבע דקות לפני המחצית יוסי אסייג גלגל את השני מקרוב, אך הקוון הרים דגל ופסל את השער בטענת נבדל גבולי.

את המחצית השנייה פתחו המקומיים בצורה טובה יותר, בעוד נס ציונה התרכזה במתפרצות. למרות השליטה של יבנה, דווקא הכתומים היו אלה שהגיעו למצבים מסוכנים יותר. עד הסיום התוצאה לא השתנתה ונס ציונה הגדילה את הפער בצמרת לשמונה נקודות, כשהיא מוכיחה שתוצאת התיקו במחזור הקודם הייתה מעידה חד פעמית. בשבוע הבא תארח המוליכה את הפועל אזור.

 

מאמן הקבוצה, עופר טסלפפה: "עשינו ניצחון חשוב. ניצחנו קבוצה מצוינת במשחק טוב מאוד. היו הרבה אירועים ליד השערים והשוערים של שתי הקבוצות היו מצוינים. אני שמח על הפער שנוצר, אבל כמו שאמרתי לפני המשחק, זה עוד מוקדם. אני גאה בשחקנים שלי על הנחישות, המחויבות וההקרבה".

קפטן הקבוצה, סהר לוי: "הגענו למשחק מוכנים. מגיע שאפו גדול לכולם על המחייבות והרצון. עשינו ניצחון גדול מול קבוצה מצוינת. אני מאושר שהצלחנו להגדיל את הפער בפסגה. עכשיו הראש כבר במשחק נגד אזור".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר