עופר טסלפפה (צילום: שרון בוקוב)
עופר טסלפפה (צילום: שרון בוקוב)

מעצור בהתקפה לפני משחק העונה

אחרי תשעה ניצחונות רצופים סקציה נס ציונה סיימה בתיקו מאופס, אלא שהפער בצמרת גדל ל-5 נקודות לפני המשחק מול השנייה בטבלה. שעריים טיפסה למקום השביעי

פורסם בתאריך: 26.11.17 10:26

-->

האם הפגרה פגעה במומנטום הנהדר של סקציה נס ציונה? ביום שישי אירחה מוליכת הטבלה של ליגה א' דרום את בית"ר כפר סבא באצטדיונה הביתי לעני 400 אוהדים במסגרת המחזור העשירי, אך למרות הצבע הכתום ביציעים והעידוד המאסיבי, נראה ששחקניו של עופר טסלפפה חזרו מעט רדומים מהחופשה ולא הצליחו להרעיד את הרשת.

בדקות האחרונות של המשחק נשארו האורחים בעשרה שחקנים, שחקני נס ציונה הגיעו למספר הזדמנויות קורצות, אך לא הצליחו לכבוש ורשמו תוצאת תיקו נטולת שערים אחרי תשעה ניצחונות רצופים מפתיחת העונה. למזלם של הכתומים, הפסד של השנייה בטבלה, מכבי יבנה, ששיחקה באותה שעה מול מ.ס. דימונה, הגדיל את הפער לחמש נקודות.

"בתוך כל האכזבה יש נקודת אור קטנה, שהגדלנו את הפער לחמש נקודות", אמרו אנשי נס ציונה. האוהדים לעומת זאת יצאו קצת יותר מאוכזבים, אחרי שראו משחק ללא שערים, כשגול אחד קטן לטובת קבוצתם היה יכול להגדיל את הפער עוד יותר ולאפשר להם להגיע למשחק העונה מול אותה יבנה עם יתרון משמעותי ועם הרבה פחות חשש. יחד עם זאת, מייד עם שריקת הסיום נשמעו קריאות עידוד ותמיכה בשחקנים.

 

ומהצמרת לזו שמתקרבת לחלק העליון של הטבלה. מכבי שעריים רשמה ניצחון משמעותי 2:0 על מחנה יהודה, שקירב אותה אל הפלייאוף העליון. שעריים התמקמה במקום השביעי, כאשר במאזנה 14 נקודות, שלוש נקודות בלבד מהפועל אזור שנמצאת במקום השלישי. שקד חתוכה העלה את הכחולים ליתרון בדקה ה-18 ותום מדהלה, שנותן עד עתה עונה מצוינת, חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-51.

במחזור הקרוב תחזור מכבי שעריים למגרשה הביתי כשתארח את בית"ר נורדיה ירושלים.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר